[ליצירה]
מקסים ממש
כתיבה מאלפת... מזל שאחתוש הגיבה- אחרת זה היה נעלם לי במבול היצירות.
תסביר לי יקירי, עם כזה כשרון איך זה שמה שרואים כל היום שם במקום המוזר ההוא זה קשקושציה ממחברתה של...?
יש מבחני הורדת איי קיו כדי להכנס לשם?
שנדע...
סו, קטלנית מתמיד.
[ליצירה]
זה יפה
ממש ממש יפה.
ואני חושבת שכל יוצר מודע ל"סכנה האיומה" שעלולה להתרחש ברגע שהוא מגיש מיצירותיו לכלל. יצירתו הופכת נחלת הקוראים והיא נתונה לפרשנויותיהן השונות. כל עוד הוא לא מסביר אחרת... (ולעתים גם אז..)
סו.
[ליצירה]
ממזי,
אני מתה עליך ואתה יודע את זה לא כן? אבל להגיד שאתה לא מסוגר ויודע היטב מה יש "בחוץ" לא הוציא אותך ענק. מסיבה פשוטה אחת:
גם החרדים יודעים מה יש בחוץ. לכן ההתמודדות שלהם היא התחבאות מפני הבחוץ.
אתה אולי ( אולי...) יודע מה יש בחוץ ולא מסוגר מפני הרעות החולות של העולם המערבי. אבל גישתך- מסוגרת. וזה ההבדל.
חוצמיזה שהצופה עושים תחרות כתיבה סאטירית- רוץ להרשם בפקודה!
סוערה, שכשממזי יתפרסם תגיד אני היכרתי אותו עוד לפני שהכתיף 'שיק...
[ליצירה]
:(
יפה-יפה ונוגה כל כך...
אם היו נותנים לי להרוס סיפור כזה, למשל, הייתי מושיעה אותה איכשהו.
כמו שהייתי רוצה שתיוושע.
כמו שהייתי רוצה להיוושע...
כותבת מצויין.
[ליצירה]
יקירי איפכא
אני, ואני מניחה שגם אחותי מהצד, לא נוטה להכניס למשפחתנו המיוחסת אנשים וירטואליים.
הרבה לפני שיוחלט אם תהיה בן זוגה של אחותי נצטרך לראות באיזו סחורה מדובר, ומאחר ועד עכשיו הקפדת להסתתר (כנראה מסיבה מוצדקת) אין כל כך מה לדבר על קרבה משפחתית מכל סוג שהוא.
ככל הידוע לי אתה מאורס, זה אומר שבנוסף לסטיותיך הרבות אתה גם ביגמי?
[ליצירה]
[ליצירה]
:)
חיוך חייכתי.
סו.
לה לה לה לה לה לה לה לה לה לה לה
ולשיר.
[ליצירה]
מקסים :)))
השתעשעתי כדבעי!
אח אח אורי, אורי-כדורי, כשרון בלתי נדלה ורב תחומי.
ידעתי שזה אתה, לפני שראיתי את הניק (רואים רק את מספר היוצר כשמאשרים) ונהניתי מכל רגע.
שניה, הולכת לקרוא לאחותי מהצד. היא תאהב.
תגובות