לעת עתה
אבל רק לעכשיו
החלטתי לנוח.
אני מסדר את הכסא
יפה יפה
שחור על ירוק כהה
ומניח רגל
ועוד רגל.
בידי האחת
כוס
בידי האחרת
חולצה
רקומה
קרועה.
זו אתנחתת ביניים
לשעת צהריים זו
עוד מעט
ימשכו הקרבות.
[ליצירה]
..
תוהה לעצמי על מה זה נכתב?
לפי לפחות, זה הזכיר פינוי,
רק ששם לא יכולת לבחור באתנחתא, היא נכפתה עליך, ויעידו הכתמים הכחולים, והחולצות הקרועות...
[ליצירה]
האם לכל שיר חייבת להיות משמעות עמוקה? האם השירים נטווים סתם כך כצילום חסר משמעות?
כמה צילומי שקיעות ישנן בעולם?
וצילומי שקיעות שלך?
לפעמים, כתיבה- כצילום
מילים- כתמונה
ואם נכתבו
אין אדם בעולם שיהיה צודק אם יאמר
"חסר משמעות או פואנטה".
הפשטות- כיופי הבריאה
יופי הבריאה - בפשטותה
הדברים המופשטים על ספת החדר.
וסותם.
[ליצירה]
אני ש"תת ההכרה" וכו'- התייחסה למה שניסיתי להעביר בשיר. עם זאת- אין אני חולק על דברים שנאמרו כאן מלבד הדברים שעניתי לערוגה. והדיון "מהי שירה" לכשעצמו ומה תפקיד העורכים מוביל לשאלה מהי מטרת האתר. האם
1. לתת פתח ויכולת הבעה לכל מי שיחפץ
2. הצגת שירה איכותית שהקריטריונים לכך נקבעים ע"פ ראות עיניו של העורכ/ים. לשם כך- העורכ/ ים חייבים להיות מקצועיים או כאלה שרוצים לקבוע "שירה טובה מהי". כוח או מוח.
3. אפשרות למציאת שידוכים.
שבוע טוב!
תגובות