[ליצירה]
לי קשה להנות מיצירות כאלו, גם אם הן כתובות טוב. אולי בגלל שאינני מבינה בשירה.
כואב נורא.
נורא.
בכיתי.
משום מה, בקריאות חוזרות, נדדו מחשבותי לקרקע גוש קטיף שנבתקה באכזריות.
מי ינחמנו.
[ליצירה]
על מה שיאמרו העולם - צ"ל על מה שיאמר העולם.
הרגש אכן חזק וברור, אבל המשלב נמוך מאוד וחבל. כשאת כותבת בתחביר כזה ובמשלב נמוך, נראה כאילו היה עדיף לכתוב את אותו דבר בלי הרווחים - כקטע רצוף.
המסקנה בסוף - גם אם נכונה, בלי קשר כרגע - ברורה מדי, וכתובה בצורה גלויה מאוד, מה שמקטין ומקהה אותה, לדעתי. ושוב, חבל.
[ליצירה]
בחירות...
ישנם מצבים שאיתם אנו מתמודדים יום יום, לעיתים בהצלחה ולעיתים חלילה...
וישנם יוצרים מוכשרים המצליחים לבטא הדברים ביצירתיות ובכנות.
אהבתי מאוד!
[ליצירה]
אני אוהבת איך שאודליה נהנית מזה שאביאל מסתבך בתוך עצמו, כשהוא מנסה לדבר על הויה רוחנית אצל נשים; מתוך לעג ליחס הישיבתי כלפי העולם הרוחני שאיננו מקושר ללימוד גמרא בעיון.
[ליצירה]
איני שמה עצמי במקומו של ממ"ה הקב"ה, הוא זה שבסופו של דבר דן את כולנו, אבל אני חושבת שיש רגש יהודי טבעי שמתקומם כנגד מי שפועל לרעת עם ישראל.
והרגש הזה אצלי מתקומם נגד מי שפעל למען עקירת יהודים ממקום מושבם.
(התגובה שלי מקודם, כפי שודאי שמת לב, היתה מדורגת מהקל אל הכבד).
[ליצירה]
הצילו!!!
הרחפנות של אודליה מחמירה.
ההבדלים בין הפרקים בהחלט משעשעים, ונקודות המבט השונות מפרות זו את זו, ומאירות אור חדש על יחסים בין בני-זוג (לכל הפחות אם מהצד האחד יש מרכזניק רחפן ומהצד השני מרכזניקית רחפנית עוד יותר...)