נפגשנו לקפה של בוקר,
בינות לעצי הדובדבן.
לבשת את שימלתך הפרחונית,
אני לבשתי לבן.
עם ליטוף הרוח,
ליטפתי אותך גם אני
חיוכך מציץ-צחור כשלג,
כשראשך מתרפק בחזי.
לחשנו את הנצח,
ידענו עד אין סוף
יד ביד לבטח
טיילנו על החוף.
וסוף.
[ליצירה]
הרעיון יפה וככל שהתקדמתי בקריאת היצירה, היא תפס אותי יותר. השורות הראשונות לא היו מספיק טובות בעיני, חזרה על מילים, קצת בלבול וניסוחים לא מספקים ועם השורות, כאמור, זה משתפר עד מאוד.
[ליצירה]
תודה על התגובות. אם חשבתי עליו הרבה לפני? לא יודעת, זה פשוט תחושה שיצאה ובאה לידי ביטוי פתאום. וזה היה מזמן, לפני יותר משנה. נחמד שפתאום נזכרים ביצירות מהעבר....
תודה :)
[ליצירה]
זה יפה, מעניין. רעיון מקורי, חזק, צירוף המילים- מוסיף, אף הוא.
מעורר מחשבה.
עם זאת, יש הרגשה שיכולת להוציא מהיצירה הזו קצת יותר (באמת לא עוד הרבה, כי היא מצויינת), אבל היא לא בשיא יכולתה.
הייתי משקיעה בזה, כי זה כ"כ יפה וכ"כ קרוב להיות הכל....
חג אורים שמח!
תגובות