האוייב הנאצי,
שעט לעבר מוסקבה,
בצעדי – מתכת.
בכל מחיר,
הוא חתר,
לפרוץ את סכרי –
ביצורה.
כנחש – אש,
פלט להבות מלועו,
אך לא יכל לו,
מול גבורתו של הגיבור הסובייטי;
במבואותיה,
עוצמתו רוסקה!
גאון הוא לא היה, פוליטקאי טוב- כן
מזל- כן
נואם טוב- כן
אולם בהחלט לא גאונות...לנפוליון אתה יכול לומר גאון, ליוליוס קיסר ניתן לומר גאון,צ'רצ'יל היה גאון(בעל פרס נובל לספרות וצייר חובב ועוד..)
וכן..קראתי את 2 הביוגרפיות(היבריס ונמסיס)של איאן קרשו
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
גאון הוא לא היה, פוליטקאי טוב- כן
מזל- כן
נואם טוב- כן
אולם בהחלט לא גאונות...לנפוליון אתה יכול לומר גאון, ליוליוס קיסר ניתן לומר גאון,צ'רצ'יל היה גאון(בעל פרס נובל לספרות וצייר חובב ועוד..)
וכן..קראתי את 2 הביוגרפיות(היבריס ונמסיס)של איאן קרשו
[ליצירה]
[ליצירה]
המילה גאון לא תמיד נאמרת בקונוטציה חיובית, בדרך כלל כן, אבל לעתים משתמשים בה בהקשרים של גאונות שטנית.
חן חן על הידע העשיר !
[ליצירה]
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
אז כך!
אני מפרסם בהרבה מאוד אתרים בארץ ובעולם, בלי להסתכל מה תהיינה התגובות.
לכן, אין לי שום עניין לפרסם דווקא באתר צורה, אלא בצורה אני מופיע במקביל להמון המון אתרים נוספים.
ומה שדווקא כאן, אני זוכה למטחי ביקורת יותר מגזענית על דעותיי, אז אין זאת אשמתי, אלא אשמת החינוך הגזעני, שלמרבה הצער, העולם שורץ בה.
[ליצירה]
לחזן הנודד
שתדע לך, כי מזה זמן רב, עוד הרבה לפני שאתה הצעת לי את זה, שיריי מתפרסמים באתרים השייכים למפלגה הקומוניסטית הישראלית ולארגוני שמאל אחרים במדינה. ואפשר, ללא שום הגזמה לומר, כי אכן אני בין יוצרים קומוניסטיים המובילים בעולם. יצירותיי בתרגום לאנגלית, מופיעיות בכל העולם, כולל במדינות ערב; במפרץ - הפרסי; בשתי אמריקות; ואפילו, באנטרקטיקה.
פשוט, אינך מכיר עדיין, את מלוא הרוחב של פרסום יצירותיי באינטרנט.
בברכה! ירושלמי
[ליצירה]
לא השוותי את המדינה
לא השוותי את המדינה לבית - בושת, בגלל המצב הכלכלי או מושחתות השלטון. השוואתי זו, באה בעקבות סחר בנשים, שכאן בארץ, מתנהל בקצב מסחרר ביותר.
לדעתי, כל עוד בשטח המדינה מתנהל דבר מחורא כזה, לגיטימי לקרוא לה: בית - בושת ישראל.
בברכה!
[ליצירה]
למיבלאש
על שירים חברתיים אני לא מתבזבז, כי נושא חברתי, הנו בין החשובים והמציאותיים ביותר, שלמרבה הצער, רוב המשוררים המודרניים, לא מרבים לתת עליו את דעתם.
שמואל
[ליצירה]
לגבי השיר
השיר הנ"ל, נכתב על ידי, ממש בראשית מאבקה של ויקי כנאפו, עוד לפני כל ההפתחויות שהנך מתאר בתגובתך. אני זוכר, שאפילו נסעתי לירושלים למאהל שלה להזדהות, ונתתי את השיר ועוד כמה שירים נוספים, לה ביד.
אחרי שהיא התחילה לעשות שטויות מהסוג של ז'נבה עוד כמה דברים מכוערים, אז שיניתי את דעתי עליה וכתבתי שיר בנושא. נדמה לי, ששמתי אותו גם באתר הזה. תנסה לחפש אותו תחת כותרת: הילוך לאחור של ויקי כנאפו.
תגובות