האוייב הנאצי,
שעט לעבר מוסקבה,
בצעדי – מתכת.
בכל מחיר,
הוא חתר,
לפרוץ את סכרי –
ביצורה.
כנחש – אש,
פלט להבות מלועו,
אך לא יכל לו,
מול גבורתו של הגיבור הסובייטי;
במבואותיה,
עוצמתו רוסקה!
גאון הוא לא היה, פוליטקאי טוב- כן
מזל- כן
נואם טוב- כן
אולם בהחלט לא גאונות...לנפוליון אתה יכול לומר גאון, ליוליוס קיסר ניתן לומר גאון,צ'רצ'יל היה גאון(בעל פרס נובל לספרות וצייר חובב ועוד..)
וכן..קראתי את 2 הביוגרפיות(היבריס ונמסיס)של איאן קרשו
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
גאון הוא לא היה, פוליטקאי טוב- כן
מזל- כן
נואם טוב- כן
אולם בהחלט לא גאונות...לנפוליון אתה יכול לומר גאון, ליוליוס קיסר ניתן לומר גאון,צ'רצ'יל היה גאון(בעל פרס נובל לספרות וצייר חובב ועוד..)
וכן..קראתי את 2 הביוגרפיות(היבריס ונמסיס)של איאן קרשו
[ליצירה]
[ליצירה]
המילה גאון לא תמיד נאמרת בקונוטציה חיובית, בדרך כלל כן, אבל לעתים משתמשים בה בהקשרים של גאונות שטנית.
חן חן על הידע העשיר !
[ליצירה]
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
לשתיים העם
לא התכוונתי לכך, שהציונות עשתה לערבים מהשהגרמנים עשו בשואה. דיברתי ר על-כך, שהקמתה של ישראל הביאה לחסול קהילות יהודיות ברוב מדינות ערב, דבר שלא הספיקו לעשות אפילו גרמנים.
[ליצירה]
הבעיה, איננה בלבול
הבעיה, זה לא ששמאל מבולבל, כדבריך. פשוט מאוד, השמאל הישראלי חצוי, כשמצד אחד, ניצב שמאל ציוני, המבקש להיפרד מהפלסטינים על ידי הקמת גדר ומאידך, השמאל הבלתי ציוני, מה שנקרא: השמאל הרדיקלי, שמעוניין בשמירה על המגע עם הפלסטינים ועל מדיניות של פתיחות, גם אחרי שיושג השלום.
[ליצירה]
לאסף
תודה שהפנת אותי לשגיאות דפוס; אומנם לא כל מה שנראה לך כשגיאות, אכן שגיאות. כי יו"ד במילים, כמו: לעתים או הגיון, זאת אינה שגיאה.
[ליצירה]
[ליצירה]
בושת וחרפה לממשלה הזו
לגבי אמירתך: כבוד! לממשלה המטומטמת ואכזרית הזו, רצוני להעיר, כי לא עלינו ממשלת זוועה כזו, הפוגעת בעניים וקשי יום, כדי שיהיה לה כסף לנהל מלחמות נגד פלסטינאים.
גם אני פגוע ממשלת זדון הזו; לכן, אל לך לשיר הלל לכנופיית בריונים, ברשותו של רב - הקצבים ונותן חסות לשחיתות בניו.
בושת וחרפה, לבוחר הישראלי, הן משמאל והן מימין, הנותן ידו לדוקטרינה הציונית של השלטון הישראלי; דוקטרינה, שפירושה - שיעבוד לצמיתות למלחמות ולשפיכויות דמים.
עד כאן!
[ליצירה]
לדוב
תראה, זה לא העניין שהם קדושים; העניין הוא, שכל מדינה חייבת לחוש אחריות לכלל תושביה, וקודם כל לאלה הסובלים והמצוים במצוקה. ישראל, מעולם לא חשה את עצמה אחראית לחיי אדם. אלא רק לכיסם של כל מיני גנבים ברשיון מקרב פקידי השלטון.
ודבר אחרון. אתמול, עורך אתר: סיקור ממוקד, בו אני נוהג לפרסם רוב מאמריי - האשים אותי בעקבות המאמר הנ"ל, בהכחשת השואה, והודיע, שמעתה ואילך לא יפרסם יותר את מאמריי. השאלה, היא היכן בדיוק, במאמר זה, יש הכחשת שואה?
[ליצירה]
לא ברגשותיי עסקינן
אלא, בכך שלכל משורר, כולל לי ישנה זכות להביע את דעותיו. ולגבי, הטענות שכאילו אני קיצוני לשם קיצוניות, שהועלו בתגובות לאחד משיריי הקודמים, אז אינני קיצוני כלל וכלל! פשוט, יש לי אמונה שלמה באפשרות לעשות שלום בין עמי האיזור.
אני עוסק בנושא הזה, מזה שנים ארוכות. ואני בטוח יותר מתמיד, כי רק באמצעות השלום, ובאמצעות הפסקת שליטתנו על עם אחר, נוכל להמשיך להיקרא מדינה בזכות ולא בחסד. כמו כן, רק כך, יתנקה מצפונינו מכל מיני שקצים ועכבישים, שמעיבים עלינו כעת.
[ליצירה]
לגבי מילים בשירה
נכון, בעברית הרגילה והמקובלת בדיבור היומיומי, צורות לשוניות, כגון: תִיסוֹרוּ, וכו', נחשבות לבלתי תקניות, אולם, בכתיבה ספרותית, מקובל ואף מותר לשנות מילים ולהתאיצן ליצירה מסויימת. ולגבי אנה שמש אזלת השנאה אנה..., אז במילה אזלת, התכוונתי לסיום; ואנה, אז פה פשוט שיניתי משמעות המילה, ושמתי אותה במקום: כאן; הֵנָה.
תגובות