פעמים שאתה "מתקרב" בזכות השם והוא אשר "מעמיד" אותך 

 על בנות צלופחד נאמר קודם "ותקרבנה" ואחר כך "ותעמודנה".ם

פעמיים התורה מונה את כל שמותן של בנות צלופחד

מדוע התורה מונה שוב את שמן והלא קודם מנתה שמן

אלא להסמיך שוב שמן

ל"ותקרבנה ותעמודנה"
העיזו להתקרב בזכות שמן שהלך לפניהן המשקף לא רק אחדות אלא הרמוניה של שלמות היאה דווקא לארץ ישראל
מחלה - היה בהן מידת במחילה
נועה - היה בהן חיות של תנועה
חגלה - היה בהן שמחת חיים של חג
מלכה - היה בהן קבלת עול מלכות שמיים
ותרצה - היה בהן נכונות ורצון של קבלת הדין
שלמות ואחדות שכזו נותנת כח לעמוד בפני הכל

ובמיוחד לטעון למה יגרע "שם" אבינו

שהרי כל "שמינו כאמור בזכות "שמו" שלו

לכן ה"כן" האלוהי נסוב גם על כך

ולכן  גם בכפל נתון תתן