זמן בין ארבעים, זמן בו השמש משנה כיוון מבשרת בקרניה את דמדומי הערב .מתוך הרגל אין נוטים להעמיד תהליך זה בעניין הרי דבר מה שבשגרה , עולם כמנהגו נוהג . מבעד לשקיעה ההולכת ומתהווה מול הפנים ממש נוצרת שיגרה קצת אחרת , מין שגרה שאין איש שם פעמו אליה כלל ועיקר . המציאות המובנת כמוה כעולם בלתי ניתן לעוררין אולם לא כך הדבר מתוך ערפילי הזמן והמרחב . עינה מביטות במציאות המתגלמת , מעבר עצום של מראות ניקרה מבלי לנועה כלל . העולם משנה גווניו ומעמיק למקומות סתורים בו רגל איש טרם דרכה . צפני רז מובעים כגולל סתור מול דעתה המעורערת ואינה מביע דבר מול אוזן אנוש מחמת העלבון הצורם . אותו עלבון אותו ידעה פעמים הרבה המשלח בה טפריו החדים וקורע פיסת בשר מגופה .שרירות הלב העולבת בה תדיר גדע מנפשה מבעוד מועד את תנובת בני האנוש והותירה בה חלל האומר לצאת אך איננו , נתון הוא בליבה בלבד . הזמן מכה בחוזקה מעכיר את הדעת המחפשת במפגש חסר הסבר בין מציאות והעולם שמעבר בו היא לבדה . ערב אחר ערב חנק עצור מתעבה בחלל גרונה זמן בין ארבעים , זמן השמש הרעננה מפנה את מקומה.צלילות הנפש איננה עוד בחזקתה , כך קבעו מיני ומיני מומחים, המציאות מתעתעת בה כך פסקו והותירה מרשם רפואה . לא עזרו התחנונים , לא עזרו מיני רמיזות הכול היה לשב . האימון הסדוק נשבר לרסיסים מול כולם , בהעדר אוזן קשבת מצאה עצמה שוב ושוב נודדת לעולם שמעבר לשקיעה . הלילה לא, בהכרח, קבע בינה לבינה , הלילה אין בי עוד העוז לנדוד לשם . הלילה עתיד לבשר דבר חורבן זאת ידעה . משחר הזריחה חיתתה רגליה בין שבילים מטקסט עצה קוראת לעולם הזוהר לאל השמש העוטף בחומו את המציאות הקדומה . הלילה יתורו ערפילים מלטפים יכסו בואשם את לב העולל שטרם נולד . הלילה ייחרט עוד לנצח מעבר לתודעתם . השמש כבר מפנה מקומה העולם שמנגד שולח שליחיו , מבשר את בואו לפניה . קללת הידע רבצה על כתפה בהעדר אוזן קשבת וחבר לצרה . ליבה הולם בקצב טירוף מהדהד מדיר שלווה מנפץ תיקווה עד חורבן . גבה זקוף פניה קוראות תגר , נכונה לצאת עלי קרב למען שהסבו פניהם מבעדה . כליי מלחמתה תמימות אהבה החבויים מבעד לצליל נשמתה .הרם מעל מנקב פורץ מעצים כוחו מול פניה , משיב עוזה ריקם . כאבה ניכר, מתעצם, סבל גוף ונפש מתאחד לאחד . מיני פצעים זרועים בבשרה המדמם באין רואה . זעקות שבר וחורבן חוצבים מקומן מעבר לקשב וליד מלטפת . מוכה רצוצה מושלכת לתת אנוש מובנת דרך אש בוכייה מפרפרת בין עולם האמת לעולם בלתי נראה ומובן .

 

המחלקה הפסיכיאטרית מחלקה מרתקת כפי שאתם רואים , המקרים כאן לפעמים עוברים מעל כול דמיון מעל תפישת האמת , מעל התבונה הקיימת .