[ליצירה]
אני ש"תת ההכרה" וכו'- התייחסה למה שניסיתי להעביר בשיר. עם זאת- אין אני חולק על דברים שנאמרו כאן מלבד הדברים שעניתי לערוגה. והדיון "מהי שירה" לכשעצמו ומה תפקיד העורכים מוביל לשאלה מהי מטרת האתר. האם
1. לתת פתח ויכולת הבעה לכל מי שיחפץ
2. הצגת שירה איכותית שהקריטריונים לכך נקבעים ע"פ ראות עיניו של העורכ/ים. לשם כך- העורכ/ ים חייבים להיות מקצועיים או כאלה שרוצים לקבוע "שירה טובה מהי". כוח או מוח.
3. אפשרות למציאת שידוכים.
שבוע טוב!
[ליצירה]
טעות לשונית בבית שני. קשר לבתים הקודמים. בתים?
"את צרור שיריי שכתבתי בלב הם זרקו במחי יד.
לא הבחינו בייסורים וכאב וקרעו בגסות כל אחד.
אך נפשי הפצועה המשיכה לכתוב,
מתפללת לידיי זהב שיטפלו וינהגו בה בטוב ושמישהו אותה יאהב.
והנה אדם יקר את מילותיי מלטף ומחבק כל שיר ושיר
את שבריי הוא כעת אוסף ובאהבה את כתיבתי מאיר".
אם תורידי כי מיני "ווי" חיבור, אולי יסתדרו בשורות מילותייך. לא לכפות על המסגרת.
תגובות