מתוק ומשונה (ומשונה זה טוב). למרות שהכותרת כל כך מזמינה למשהו הומוריסטי ומושקע והשיר עצמו קצת אכזב. תמוה לי למה אהבת השניים תשאר בלתי פתורה? אגב, ביטול "האם" (כך שזה יהיה: "הנשלים?.. הנושלם?") בשתי השורות האחרונות היה יוצר מבנה קצת יותר פירמידי והיה נותן לחידה קצת יותר מקום והיא הייתה יותר מורגשת כך- אי יציבות.
אך לסיכום- קצת לא ברור, אבל הרעיון מצא חן בעיניי.
[ליצירה]
מתוק ומשונה (ומשונה זה טוב). למרות שהכותרת כל כך מזמינה למשהו הומוריסטי ומושקע והשיר עצמו קצת אכזב. תמוה לי למה אהבת השניים תשאר בלתי פתורה? אגב, ביטול "האם" (כך שזה יהיה: "הנשלים?.. הנושלם?") בשתי השורות האחרונות היה יוצר מבנה קצת יותר פירמידי והיה נותן לחידה קצת יותר מקום והיא הייתה יותר מורגשת כך- אי יציבות.
אך לסיכום- קצת לא ברור, אבל הרעיון מצא חן בעיניי.
[ליצירה]
אני נחשפתי ליצירה זאת של אוגואוסטו
שנכתבה אגב בחודשים האחרונים של חייו
-----------------------------------------------
נתנאל חביבי הגדלת לעשות בכך שחידשת בנקודת מבטך המופלאה
את הדיון האין סופי אודות משמעות יופי ואלוהות.
והסיום שלא כמו בשירו של אוגואוסטו נותן בשלות
מחשבתית נועזת אל היופי שברגע והקיום השברירי
של האדם כאוביקט מטפורי חמקמק.
לחכך ידיים בהנאה ולקנא!!!!!
[ליצירה]
מקסים
שיר יפייפה, אני ינסה לפרש אם יורשה לי...
הגשם הם מחבלים מגושמים המנסים לפרוץ מחסומים של צבא הכיבוש "לא עלינו" בכדי להגיע לרקיע המובטח עם 72 בתולות.
כל זאת בכדי להציף את האדמה ולנשלה מיושביה היהודים, כמו במבול אשר האנשים טבעו ואילו הבהמות והחיות ניצלו. "הוריקו שדות בֶהִיתַמֵר הקמה"
זהו שדה הקרב שהופך ירוק ממדי צה"ל כאשר אוייביו הקמים עליו עושים תימרונים או אפילו אוכלים תמרים.
המחבלים אשר דרכם לא ישרה ומעוקלת קקשת במתפורה זאת מנסים להכות בענן השומר על ישראל כעמוד הענן ששמר על ישראל בהליכה הממושכת במידבר.
ובתוך כך עולזים המחבלים כמו שעולזים כאשר חמתם בוערת בהם (תכונה ידוע ומוכרת)
ובורים אלו מאמינים שכל זה יביאם אל השפע
(פשע) מתוך כל הפשעים והקצף
שמש הגבורה של העם הישראלי הגאה עולה..
הפעם אני בטוח שכיוונתי לדעת גדולים
מילה במילה..
(-:
תגובות