אוי..איזה עיניים תמימות..הוא באמת נראה שברירי ועדין שכזה..
הציור הזה הוא בעצם אני שמתחבאת מאחורי השם שלי..:)
או שלא..
הקוים שלך מאוד חלקים ופשוטים ולכן הציור לא נראה ממש מציאותי...(אבל לא בטוח שהמטרה היא לצייר כמו מצלמה)
הייתי מציעה לעבוד על הצלה (מלשון צל)נכונה...כדי שתהיה הפרדה ברורה בין הפנים שלו לקורות הארגז...
זהו..אא..זה גם קצת הזכיר לי שואה...
יפה יא מיבלאז'יו! י צירה שעדיין לא ראיתי.
חיי האדם השבירים והנפיצים. היום אני חזק וחסון ומחר אני כעלה נידף או כחרס הנשבר
"אדם יסודו מעפר וסופו לעפר, בנפשו יביא לחמו, משול כחרס הנשבר"
גל י-ה 6/11/2007 22:25:04 ממש מזכיר לי שבגוש קטיף ת"ו
בשבוע שלפני החורבן,כשהצבא הביא מדבקות לאריזה שכתוב עליהן "שביר" לקחנו את המדבקות הללו לפני הפינוי והדבקנו על לבותינו באופן סימבולי. מה עוד שלפי הזכור לי המדבקות היו בצבע כתום, אז בכלל...
אהבתי. הוא נראה קצת כמו חיה רדופה, וזה צמרר אותי קצת, אבל אני מניחה שלכך התכוון המשורר...
[ליצירה]
אוי..איזה עיניים תמימות..הוא באמת נראה שברירי ועדין שכזה..
הציור הזה הוא בעצם אני שמתחבאת מאחורי השם שלי..:)
או שלא..
הקוים שלך מאוד חלקים ופשוטים ולכן הציור לא נראה ממש מציאותי...(אבל לא בטוח שהמטרה היא לצייר כמו מצלמה)
הייתי מציעה לעבוד על הצלה (מלשון צל)נכונה...כדי שתהיה הפרדה ברורה בין הפנים שלו לקורות הארגז...
זהו..אא..זה גם קצת הזכיר לי שואה...
[ליצירה]
יפה יא מיבלאז'יו! י צירה שעדיין לא ראיתי.
חיי האדם השבירים והנפיצים. היום אני חזק וחסון ומחר אני כעלה נידף או כחרס הנשבר
"אדם יסודו מעפר וסופו לעפר, בנפשו יביא לחמו, משול כחרס הנשבר"
[ליצירה]
ממש מזכיר לי שבגוש קטיף ת"ו
בשבוע שלפני החורבן,כשהצבא הביא מדבקות לאריזה שכתוב עליהן "שביר" לקחנו את המדבקות הללו לפני הפינוי והדבקנו על לבותינו באופן סימבולי. מה עוד שלפי הזכור לי המדבקות היו בצבע כתום, אז בכלל...
אהבתי. הוא נראה קצת כמו חיה רדופה, וזה צמרר אותי קצת, אבל אני מניחה שלכך התכוון המשורר...
[ליצירה]
זה טוב!
גם אני שומרת מקום מיוחד בלב לתוכנית צייר, לפני עידן הפוטושופ וחבריו. ואף פעם לא חשבתי לעשות ציור רק מה"ספריי". מעניין במיוחד בהצללות.
סחתיין.
[ליצירה]
ראש קטן
מאמר מרשים. במיוחד כי החלק המדעי מעניין. אבל אני חייבת להגיד (בלי ניסיון כפירה או משהו) שהרבה יותר נראה לי שדגים לא כשרים לקורבן, כי באותה התקופה, לא היה להם דרך הספקת דגים חיים למקדש לקורבנות. נראה לי שלבנות בריכה שלימה רק לזה היה מעל ומעבר למקובל. ועוד סיבה שנראית לי הגיונית יותר - דגים לא ממש נחשבים. נראה לי שגם אז חשבו ככה. במיוחד כי בהסברים עצמם שהבאת, רואים שישנם דגים שרבייתם אכן כמו זו של בני האדם. שלא ניכנס ל"דגים" שמניקים בכלל. או למה לא מקריבים כל שאר החיות שאכן רבייתם כמו זו של בני האדם. ואפילו כשרים לאכילה. מצטערת, אבל מדרש תנחומא יוצא כאן ממש ראש קטן.
אבל סחטיין על ההסבר היפה על צורת הרבייה של דגים X עופות.
תגובות