[ליצירה]
שם בדוי!
תודה על תגובתך.
אתה כנראה מהבודדים אשר מבינים את כתיבתי.
לעתים נדירות אני מדבר על עצמי לרוב השיר כתוב לאדם בכללותו ואוניברסלית.
תודה לך:
חיים
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ישנה בי תחושת מחויבות להגיב ליצירותייך החזותיות.
מאחר ואיני רוצה לפגוע בך וכל אשר לא יראה לי אכתוב לך לאישי במידה ותבקשי אציין רק את החיובי בפורם. קודם כל תודה על כל תגובותייך והן נחת הסבו לילאחר שראיתי כי גם את מציירת.
ולעיניין: סיגנון ראליסטי ללא פשרות דיוק מוחלט עם
שליטה גבוה ברישום, משחק מושלם באור וצל.
כישרון מאין כמוהו בציורי חיות לציפורים.
אהבתי כל יצירה שלך ועברתי על כולן אחת טובה מהשניה וביחד מהוות חן רמת שליטה גבוהה מהקיים כלל. אבל למה אינך מנסה ליצור בשמן?
היו יוצאים לך ציורים שאין כמותם בנראה בארץ.
את כתבת לי שאת חושבת ללמוד ציור.
אין לאף אחד מה להציע לך בשטח הזה, פרט לשליטה בצבעי שמן!
באם הציורים נעשו מהדמיון כמובן!!!
וזה כבר את יכולה לדעת.
אהבתי והתפעלתי מכל יצירה ויצירה.
עלי והצליחי אם אפשר לאחל זאת לאחד שהצליח!
תודה ובאהדה רבה על כל מראה לעיני אשר גרמת.
חיים נוי
[ליצירה]
אביב וסתיו !
אתה פשוט אין שני לך באתר זה!
את מירב שיריך קראתי ואני המום, אתה מדבר שירה,
כאשר אחר מנסה לכתב שירה,באם איני טועה
גם חושב שירה ולא חשוב ככל לאיזה שיר אגיב,
מאחר ואתה יוצר ומשורר אמיתי.
תודה לך על כל עוצרותיך בהם שיתפת את כולנו.
לכבוד יחשב לי הדבר: על תגובתך לשירי "אל תבוא".
תגובות