אולי תתאכזב שאינך יחודי בזאת, אך רבים רבים מחפשים את עצמם, רבים טרם ממשו את שמם,
ואינם חווים את נוף חייהם באמת.
אם כך, יש לאן לשאוף.
וזה כתוב ממש כלבבי, רק שהוא אינו משכיל להוציא כאלו דברים.
שיתחדש החודש בטוב.
[ליצירה]
אולי תתאכזב שאינך יחודי בזאת, אך רבים רבים מחפשים את עצמם, רבים טרם ממשו את שמם,
ואינם חווים את נוף חייהם באמת.
אם כך, יש לאן לשאוף.
וזה כתוב ממש כלבבי, רק שהוא אינו משכיל להוציא כאלו דברים.
שיתחדש החודש בטוב.
[ליצירה]
בינות גלים
מצולות ים חיים ...
גולו גל אל החוף כי זהו שיר של מים רבים
הגורו של הכתיבה המודרנית חוזר ליכתוב....
שלום לך .. מפרזל מילים ומשברם זאת בזאת
כרוב חמוץ מצדיע לך (אני)
[ליצירה]
תודה לכם תודה לכם
האמת נישברתי באמצע ...
אבל ראיתי בסוף משהו בסיגנון של
"אנחנו עוד נחזור לשם" או משהו כזה
אז אני רק רוצה לומר לכם כול הכבוד!!!
באמת הגיע הזמן שמישהו ילמד אותם לקח..
ואים אתם רציניים בקשר לחזרה
אז אני מתפלל בשבילכם שיהיה לכם את האומץ והכוח לעמוד במילתכם....
מחזיק אצבעות... משה
[ליצירה]
לכל אלה שלא הבינו
היצירה בכוונה כתובה כך וזה היופי שבה..
החריזה..
לא כל שיר צריך להיות עם משמעויות עמוקות ורבדים הנגולים תחת עייני הקורא בקראה שנייה ושלישית שיר יכול להיות סתם שיר, ולא יותר
!!!
תודה לך.. תודה לך..
תגובות