נחמד, ועם זאת חבל. יש בתמונה פוטנציאל עצום שהלך לאיבוד בגלל זווית צילום. צילום בגובה הכתפיים יוצר חד-מימדיות, במיוחד אם הרקע הוא בצבע זהה. אני חושבת שזווית נמוכה (אפילו עד כדי להשתטח על האדמה) היתה נותנת רקע כחול של שמיים= ניגודיות נעימה לעין, וגם מעניקה נפח לאובייקט.
המשיכי לצלם, כל צילום משפר אותך! :-)
אז קודם כל, תודה על ההערה!
דבר שני, באמת השתטחתי על האדמה בשביל הצילום הזה... אבל או
שלא מספיק או שההרים ממול היו גבוהים מדי או שאני סתם לא ממש
מיומנת...
תודה...
[ליצירה]
נחמד, ועם זאת חבל. יש בתמונה פוטנציאל עצום שהלך לאיבוד בגלל זווית צילום. צילום בגובה הכתפיים יוצר חד-מימדיות, במיוחד אם הרקע הוא בצבע זהה. אני חושבת שזווית נמוכה (אפילו עד כדי להשתטח על האדמה) היתה נותנת רקע כחול של שמיים= ניגודיות נעימה לעין, וגם מעניקה נפח לאובייקט.
המשיכי לצלם, כל צילום משפר אותך! :-)
[ליצירה]
אז קודם כל, תודה על ההערה!
דבר שני, באמת השתטחתי על האדמה בשביל הצילום הזה... אבל או
שלא מספיק או שההרים ממול היו גבוהים מדי או שאני סתם לא ממש
מיומנת...
תודה...
[ליצירה]
זה יפה וכואב כ"כ!!
הלוואי ולא היינו צריכים בכלל לעמוד במצבים כגון אלו... יום יבוא ונחזור לגוש אי"ה!!
נב: אם אני לא טועה, קוראים לכתב אבינדב ויתקין.
[ליצירה]
אז קודם כל, תודה על ההערה!
דבר שני, באמת השתטחתי על האדמה בשביל הצילום הזה... אבל או
שלא מספיק או שההרים ממול היו גבוהים מדי או שאני סתם לא ממש
מיומנת...
תודה...
[ליצירה]
מצחיק!!!
איך שאפילו במקרה הכי מוזר בעולם, אתה מוצא את נקודת ההפרעה האישית והופך אותה למרכז...
בכלל לא ציפיתי לזה....
מה שכן-הייתי משנה את הכותרת.
נב: האוכל היה כשר?
יומקסים!
תגובות