[ליצירה]
מזכיר את שירי 1,00 זמר וזמר =)
אהבתי מאוד!
חרוזים מוצלחים!לא נשמעים מאולצים...
הכי אהבתי "מפסגת החרמון" כי אני מחכה לשלג.
ואת החלק האחרון בשיר שיש תקווה, "לא תדעך הלהבה"...
:)
[ליצירה]
אהבתי!
מאוד נותן להרגיש תחושת הזדהות.... לי זה העביר הרגשה לומר לך- זרוק אותה! איזה מן יחס זה שהיא מסובבת אותך על אצבע!
אז גם אם כתבת את הקטע לא ברגע שהרגשת את זה אז.... זה נותן הרגשה מתאימה, של כעס, ובלבול.... והרצון הזה להתבודד.
בהחלט שיר טוב!
[ליצירה]
כלנית כלנית,
את חושבת שלקחתי את כל אלו מאתרי אינטרנט ושמתי אותם תחת חסות שמי?
אז אם כן. את טועה.
אני עמלתי והמצאתי את כל המשפטים הללו! ומכיוון שכולם שייכים אליי קראתי להם "משפטי דנדן", יש בכל אחד מהם את הדעה שלי לגבי כל מיני דברים ובחלקם יש את ההסתכלות ההומוריסטית שלי על דברים.
אני מקווה שכעת זה נשמע לך יותר מתאים לאתר :)
[ליצירה]
תתנו לי מקורות שבדיוק אתם מצאתם בהם את אותם משפטים שאני המצאתי ואז תבואו ותדברו בבקשה.
ככל הידוע לי- המשפטים האלו שמורים אצלי על דפים על השולחן שלי, ופירסמתי אותם בשני אתרים ובין מכרים, ולא יותר מיזה.
תאמינו או לא, זה מקורי!.
[ליצירה]
מוכרת ההרגשה.... זה מאוד מהנה לעמוד מול הקהל! לפעמים קצת נמאס מהתגובות של האנשים (אני ברחתי פעם על הכסאות במקום בשביל שבינהם) אבל.... אח"כ מתגעגעים לקהל הזה. אל תברחו! אל תחזרו מהר למאחורה!
בהחלט שיר, משפט יפה :).
וזה יותר מתאים לשיר מאשר למשפחט מאוחה, לדעתי.
סחטיין עלייך מתוקה! ד"ש ממני...
תגובות