כל מה שאני צריכה
זה קצת חום ואהבה,
שלמישהו יהיה אכפת
אם אני חיה או מתה.
כל מה שאני צריכה
זה שהלב יפסיק לדמם,
שהכאב יעלם,
שיהיה קצת אושר.
כל מה שאני צריכה
זו טיפת חמלה,
כנות ודאגה,
תקוה לעתיד.
האם זה כל כך מוגזם לבקש?!
[ליצירה]
גיל העשרה
"על כל כשלונותיך אתה מתבונן, ולהצלחותיך אינך שם לב. רואה בעצמך את כל הרוע, האמת מעוותת אצלך לחלוטין." זה משפט שנכון לגבי הרבה אנשים בכל גיל, אבל ודאי וודאי שבגיל העשרה זה נכון כפליים. אני רואה אצל כל כך הרבה קרובי משפחה שלי - שאני כמירה לאורך שנים - איך שכשהם מגיעים לגיל העשרה הם נכנסים לדכאונות בגלל חוסר בטחון עצמי ומחשבה שהם כשלון גמור.
[ליצירה]
רוני!
אין שום דבר ילדותי ביצירה הזאת!
היכולת לקחת את המציאות הקשה ולהתבונן שהכל זה חלק ממהלך הגאולה, זוהי עוצמה אמונית גדולה ביותר.
על טיב השיר ישנם חילוקי דעות בין הוקראים - כפי שניתן לראות: אני חושבת שהיצירה יפהפיה ויש כאלה החולקים עלי, אבל עצם הרעיון המובע בשיר איננו ילדתוי כלל וכלל, אלא רעיון נשגב.
תגובות