[ליצירה]
אמן על דברך! (לכבוד כל הנשים)
זה בדיוק מה שטענתי!
הגבול עובר בהבדל בין היפה, לבין המכוער (ולא בין ה"צנוע" לבלתי- "צנוע")!
לדעתי, שירי אינו מכוער (אחרת לא הייתי מפרסמו...)
אך גם עליו הייתי מוותר על מנת לגדור פרצות דוגמת "בין..." וד"ל.
[ליצירה]
הרי לכם גרסתה של רינת ג. (פורסמה אתמול):
מעולם לא חזיתי בשדה בור צחיח
ומראהו של ים לא אגל
אך אדע מה מראה יש לשיח
וכיצד קוצף לו הגל
מעולם עם בורא לא השחתי
במרומים לא שהיתי אף פעם
ברם התחושה הכרתי
כמו הונחה בידי המפה