[ליצירה]
המון זמן שלא ראינו אותך פה. האמת, שאני בעצמי לא ראיתי את עצמי פה המון זמן, אבל כנראה שהייתי רשום לעדכונים בדף היוצר שלך וקיבלתי הודעה לדוא"ל...
אם כי אי עדיין לא מצליח להחליט בדיוק אם העשן הוא העשן ההוא או משהו אחר, אין ספק שלכולם מתישו נכנס העשן לראש ומטשטש. והרבה מתפללים להיות שלמים אתו, כן. ואולי אני רק יכול עכשיו להצטרף לתפלה שלך.
רוצה להקיא... שזה מזכיר לי אנרוקסיה קצת. אנורקסיה רוחנית, אולי. אהבת הכליון האדיר שלוחש מילים של חשך, מילים חמוצות-מתוקות ויפות כל כך.
לפעמים כדאי לשתוק מול כל הבלאגן. יש בלבולים שיפה להם השתיקה. לא כי אין מה לומר, אלא כי השתיקה אומרת הרבה יותר: יש משהו מעבר לכל מה שאוכל להביע, ואני מסוגל לקבל גם אותו ע"י הענוה.
השיר כתוב טוב. הייתי מוסיף פה ושם קישוטים מליציים כאלה, אבל נדמה שרצית לבוא בחדות - אז ניתן לך.
תודה,
ישי
[ליצירה]
עיטופים זרים. מקסים!
ממש אהבתי את הרעיון. יש כאן את העוצמה של הסיפור המקראי עצמו.
התיאור מדהים.
יש אולי קצת מקום להרחבה. נתון לשיפוטך. הייתי רוצה לקבל עוד מהתיאורים הללו שלך.
נהניתי.
תודה!
[ליצירה]
זה כה גדול שזה לא יאמן.
הראיה שלך כבר מעל ומעבר.
יש נחת בכתיבה שלך שמשדרת המון.
בעצם, זה לא נחת. ריחופים של ערב שבת, הייתי אומר (וכמה שאני מתגעגע לריחופים האלה, התוקפים בהפתעה משמחת).
ובינתיים, המשיכי לרחף בנשמות הקוראים ומעבר...
תודה!
[ליצירה]
או. יפה. בדיוני בהחלט.
דמיון רחב... אפילו אני לא הייתי חושב כך.
עכשיו הבנתי מה פשר הכותרת. אולי כדאי לשנות אותה למשהו יותר כללי, כדי שאנשים יוכלו להבין על מה מדובר לפני שהם קוראים?
נהניתי מהסיפור. בנית עולם מעניין ומסקרן. אני רוצה לקרוא עוד, אם יש המשך.
תודה!
[ליצירה]
שיר חמוד ביותר, זורם, מצלצל, ושימו לב- הכתיבה שלה הצורנית מחקה את התוכן הכתוב. יש פה גם העזה ודמיון. השיר כולו משובב נפש. מומלץ!
עלי באר, ברוכה הבאה לאתר.
[ליצירה]
עילי, שרוט........
אתה טוב בזה.....
תכתוב משהו על הגמילה שלך מהסמים או משהו (אתה יודע, הודו, בית חב"ד חחחחח...) אתה יכול גם להוסיף משהו על הרבי המשיח.
[ליצירה]
אחרי כמעט שנתיים קפצתי לביקור.
אפשר להגיד שהסיפור די שרוט... כבר הרבה זמן לא נפגשתי בשריטות הזאת אצלי, אולי אני אתחיל לחפש אותה שוב.
לילה נפלא!
[ליצירה]
מסכימה
מסכימה עם אביב וסתיו.
השורה האחרונה היתה שווה את כל השיר!!!
יפה מאוד ומרגש, אם כי יש חלק במרכז שלטעמי טיפה קיטשי מדי.
כל איש וטעמו, אני הייתי מקצצת אותו...