[ליצירה]
אז בעצם ניסית לומר שהנוער המתנחל הוא נוער שפורק אגרסיות ומורד בדרך המסוימת הזו של אלימות ונזק. יכולת להביא את זה בצורה יותר סימפטית. כל המסביב זה שטויות וכל מיני סטיגמות לא משעשעות ולא יצירתיות. יופי שהן גם לא החזיקו עוזי ורכבו על גמל. עניין הצביעות המוזכר בשורה האחרונה הוא לא נכון בהקשר הזה, כי יש דעות רבות בקרב המתנחלים איך יש לנהוג- חלק טוענים שבאהבה וחלק אומרים שאהבה כבר לא תעזור וצריך לזעזע.
לסאטירה שכזו תמיד צריכה להיות אמרה, אך כאן היא לא מעורפלת, עמוסת סטיגמות קלישאתיות וכך מעייפת. היה פוטנציאל איפשהו.
[ליצירה]
חה! תודה על התגובות, בכולופן. הן היו משעשעות בלי שמץ של ספק.ראשית כל- נסו לקרוא כל יצירה פעמיים לפני שאתם נחפזים להגיב. שנית- שמעתם על המילה פארודיה? אני לא אומר לכם מה הקטע באמת בא לומר כדי לתת לכם להפעיל את הקודקוד אבל אל תמהרו להיות כל כך חכמים ומבינים...
[ליצירה]
השם "בת אל" נמנה עם השמות שאסר אותם הנביא שאמר "היו לא תיהיה" ובכל אופן אינו נפוץ בקרב דתיים
ישיבות הסדר ו"באהבה ננצח" לא הולכים טוב עם גבעות
לסיכום: הקטע מצחיק אך אינו מבחין בדקויות
[ליצירה]
אהבתי נורא.
אבל נראה לי, שקשה לך עם העבר שלך, וה-14 שניות ההן של נקמה בעברך, הן החיים בשלמותן.
המוות היא הדרך שלך לשכוח, לברוח ממה שהיה.
אבל אל תשכח, לברוח רק יוצר בעיה יותר גדולה. עדיף לטפל בבעיה, ולא לברוח ממנה, כי היא תרדוף אותך כל חייך, וגם אחרי... : )
יוני.
[ליצירה]
חה! תודה על התגובות, בכולופן. הן היו משעשעות בלי שמץ של ספק.ראשית כל- נסו לקרוא כל יצירה פעמיים לפני שאתם נחפזים להגיב. שנית- שמעתם על המילה פארודיה? אני לא אומר לכם מה הקטע באמת בא לומר כדי לתת לכם להפעיל את הקודקוד אבל אל תמהרו להיות כל כך חכמים ומבינים...
[ליצירה]
כואב.
קטע מעורר מחשבה, ושמעלה מן האוב תקופות אפלות שאולי מוטב אם היו פסות מן העולם.
תודה לך על יצירה שונה.
בתור אח לנער שהוגדר ביצירתך כתת אדם, עיוות מוטנטי של צלם האנוש הנאור, התמלאתי חימה בעת הקריאה, והסוף שיכך אותה רק במעט.
לסיכום- יש דברים שכשכותבים עליהם נזהרים. נזהרים הרבה יותר, ולא משנה לטובת איזה מסר אתה שוחט את גבולות הטעם הטוב, הציניות והסרקזם.
כל טוב ובהצלחה בהמשך.
[ליצירה]
מדהים! השלכת דבר כה פעוט כמו שיר פתיחה של תכנית ילדים על התחבטויות נפש העמוקות ביותר...
יישר כח!
גרמת לי להעריך ולשקול מחדש את המילים שבהם אנחנו נתקלים מדי יום...השיר הזה, בפשטות המינימליסטית שלו מראה לנו עד כמה יש בהן, במילים, כח לזעוק ולהעניק לנו דברים שלמעשה היו גלויים במשך כל הזמן. תודה!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets