[ליצירה]
לפחות חלק מהבעיה הוא, שהם מזהים את הלאומיות שלנו עם גזענות, עם רוע, ואז הם נדחפים לאזן, לעזור ל 'צד השני', להיות 'הומניים ואוניברסליים'.
מי שמחובר לתורה, יודע עד כמה הם טועים!
יודע שהתורה מלמדת אותנו מי אנחנו, יודע שההכרה ביחודיות שלנו, מובילה אותנו לנהל את חיינו באופן שיוביל אותנו לחוף מבטחים, ובהמשך יאיר לכל האומות את דרכם האמיתית.
האמת היא שהלאומיות שלנו, אינה כדי לדרוך על הגויים, אלא כדי להתחבר אליהם בצורה נכונה ולרומם גם אותם!
לזה אפשר להגיע רק בהתאם ל 'מפת הדרכים' האלוקית, התיישבות בכל מרחבי ארצינו והתנהלות בדרך תורת ה'.
אז נוכל לכוון את הרצונות הטובים שלנו בדרך הנכונה ולהוסיף בנייה וגאולה לכל העולם, במקום לקלקל בטעות ובחוסר דעת.
[ליצירה]
הכרתי אחד כזה, מהשמאלנים האלו, וזה עדיין לא נתפס.
מחריד.....מזעזע......
אני אישית חושבת, שזה נובע הרבה פעמים מרחמים מופנים לכיוון הלא נכון.
"המרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר לרחמנים"
מחפשים את הצדק, אבל שה לא בהדרכת התורה, הם אובדים בדרך.....והתוצאות הרסניות.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אוי ואבוי
העיוורון הורג אותי ואותנו
מה זה המשפט השטותי הזה :" מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים"? למה שזה יהיה נכון?
חמלה היא אחת הפעולות היחידות שאי אפשר להגזים בה. אין כזה דבר יותר מדי חמלה כמו שאין דבר כזה פחות מדי בוז.
תכל'ס תאמינו במה שאתם רוצים אני חושב שאתם אנשים טובים שרוצים לעזור. רק תנסו לעזור לכולם ולא רק למי שדומה לכם
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לשמאלן שהגיב
מאד נחמד אתה אומר "לך לעזאזל", הנחמדות פשוט שופעת ממך, אנשים כמוך הם אנשים שאין בהם תורה, אנשים רקם מתוכן שאין להם מושג וחצי מושג מהי הגאולה! תפסיק לשחק ואתה דתי!
אתה ושמאלמרט שלך תוכלו להרוס איזה מדינה שאתם רוצים, אבל לא את ארץ ישראל הקדושה שלנו!
שה' יסלח לך
[ליצירה]
א. מי זה "אנחנו"? אם כוונתך לפלג מסויים בעם אז לך לעזאזל... ואם כוונתך לעם כולו אז זה בסדר, אנחנו לא צריכים מנהיג, יש לנו כבר וקוראים לו כבוד ראש הממשלה אהוד אולמרט ירום הודו!! רוב אומתנו הקדושה והנצחית בחרה בו! הוא מנהיגנו וגם מנהיגך בין אם תרצה ובין אם לאו - "אפילו ריש גרגותא מן שמיא ...".
ב. מה הקטע עם הכתום הזה? צבעי האומה הם כחול ולבן כמדומני... כתום זה צבע ממש מגעיל!
ג. כדאי מאוד שתגביה קצת את מבטך ותבין שאתה, או אפילו אתם, לבד במערכה. אף אחד לא מבין מה הסרט שלכם ואף אחד לא סופר אתכם, במחילה.
ד. עובדה! פינו אתכם! ויפנו עוד לצערי...
ה. בחר לך דרכי השפעה אחרות על העם!
ו. מקוה שאתה מסכים איתי... אם לא, לצערי ניפגש בפינוי הבא...
באמונה עצומה
ונאמנות אמיצה
קנטאור.
[ליצירה]
תגובה לקנטאור
א. אם אתה כ"כ אינטלקטואל היית צריך לראות שכן הוא התכוון לפלג מסויים "אנחנו הכתומים...".
ב. לא חשוב איך תקרא למנהיג החדש "שלנו" בין אם הוא "כבוד" או "ירום הודו" או אפילו "כפרה עליו" זה עדיין לא משנה את העובדה שהוא מושחת מניפולטיבי ומגעיל שכל מה שמעניין אותו זה לשבת שם למעלה וכל מה שהוא עושה אלו פעולות מטופשות שהורסות את הארץ והמדינה שלנו...
ג. כמדומני המטה נגד ההתנתקות ולמען א"י בחר את הצבע הכתום כצבע המאבק.. ולא החליט או קבע שזהו צבע האומה.. אם אתה לא אוהב את הצבע הזה זו בעיה שלך.
ד. קודם כל אל תדבר בשם כולם. אתה לא מבין מה "הסרט שלנו"? זה שאתה קורא לזה ככה רק מוכיח כמה אתה עלוב וכמה הארץ שלנו לא מעניינת אותך.. אבל אתה בעצם לא כל כך מתבייש או מסתיר את זה אז מה אני מדברת שטויות?
ה. אתה בקטע של לזרוע מלח על הפצעים? עובדה פינו אותנו. כן עובדה עכשיו יש שלום ואחווה והחמאס לא עלה לשלטון. ואיזה מזל בסוף בכלל לא עפים קסאמים על אשקלון. לא היה אתמול פיגוע בתחנה המרכזית בת"א ואפילו אין צורך בלסקל עשרות פיגועים.. עוד מעט והשירות בצה"ל כבר לא יהיה חובה... מי צריך אותו כשיש כזה דו קיום? אני כבר רואה את זה קרב אוטוטו הסכם שלום.
ו. בע"ה הוא ימצא את כל הדרכים להשפיע על העם.
ז. מקוה שלא יהיה פינוי הבא... לצערי לא מצפה שתסכים איתי.
באמונה עצומה
ונאמנות אמיצה
אוהבת הארץ.
[ליצירה]
חמודה... הכתיבה שלך ממש תמימה, בין אם זה בכוונה או שאת בעצמך תמימה, יש תשובות שקשה למוח האנושי להכיל או להבין, אני בטח לא יכול לתת לך תשובה על שאלת, לדעתי כדאי לך לדבר עם הרב שלך(אם יש לך כזה).
ובקשר למה שאני חושב על מה שכתבת-
שנצמדים לחוקים בהדיקות ולא עושים את זה בלב שלם באמת ומתוך אהבת אלוקים בכל פעם מחדש- זה באמת עלול להמאס, אני באמת חושב שאת צריכה לשאול את עצמך, למה את דתייה? ואיך הרצונות שלך באים לידי בטוי בחייך.
סליחה על החפירות
אלדר
[ליצירה]
כואב ואמיתי
כמה שזה ישמע מוזר.. מקנא בך שהיית שם!
יותר נכון מעריץ אותך שהיית שם, אותי היו זורקים מהבית אם הייתי הולך חח, אבל זה לא שיקול יותר.
שבוע טוב!