אנחנו הכתומים, אוהבי ארץ ישראל, השלמה! אנחנו המאמינים בגאולה, אנחנו הנוער, הצעירים והצעירים בנפשם... שארץ ישראל והאהבה אליה זורמת לנו בדם! אנחנו, יש לנו כוח! כוח עצום! הכוח הזה נובע מהעבודה שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, שלא כמו רוב המדינה, לנו יש אהבה והיא תנצח.                       

במלחמה על ארץ ישראל אנחנו ננצח, ללא ספק.             אני מאמין בזה באותה מידה שאני מאמין בבורא עולם ובגאולה שתבוא בעז"ה בדור שלנו!

עלינו להבין, עתיד המדינה, עתיד הארץ ועתידנו תלוי רק בנו! הקדוש ברוך הוא נתן לנו את הכוח לבחור ולהחליט, זהו כוחו וזהו ההבדל בנינו לבין שאר הברואים.

אלו בנינו שההלכה היא כעמוד האש אשר הוביל את עם ישראל במדבר, ואלו בנינו שאינם הלכתיים או פחות הלכתיים, עליכם לדעת, עלינו להבין, שלנו האנשים שאיכפת מארץ ישראל, שאכפת מתורה ישראל, מעם ישראל וממדינת ישראל כי היא שלנו! שלנו ולא של הפוליטיקאי האספסוף, שלנו היא ולנו היא ניתנה על ידי הקדוש ברוך הוא לנצח! כי לא יטוש השם עמו!

מוטלת עלינו החובה לבחור לנו מנהיג אחד, מנהיג אחד אשר יוביל אותנו ונהיה קשובים לו!                             כי עדר כבשים, גדול ככל שיהיה ילך כצאן לטבח ללא רועה, ואף על פי יש לנו את ה' אבינו ומלכנו אנחנו חייבים למצוא לנו מנהיג שיש בו גם תורה וגם יש בו את הכוח להנהיג ולהוביל!

שלא יקרה שוב מה שקרה בגוש קטיף, שהדרך של אהבה ואמונה תרמה בעיקר לזה ששרון יצליח להעביר את התוכנית שלו עוד לפני שהספקנו למצמץ!

שלא יקרה מה שקרה בעמונה, שהיה שם את הכוח, היו אלפי בני נוער נלהבים ולהוטים לקדש את שם ה' ולא היה מנהיג!

יש לנו כוח, הרבה כוח! עלינו לרכז אותו ולשוט בו וכך נוכל לעשות בו שימוש נכון!                                         מועצת יש"ע נכשלה פעם אחר פעם, עלינו למצוא מנהיג חזק והחלטי אחת ולתמיד.

אני מאד עסוק בחיפושים אחרי מנהיג כזה, ועדיין לא מצאתי, אני בטוח שישנו מנהיג כזה! בכל דור יש פוטניצאל למשיח! משיח בן יוסף, שיוביל אותנו לעתיד טוב יותר ולקירוב הגאולה האמיתית והשלמה.

עזרו לי לחשוב, את מי עלינו להמליך למנהיג עלינו, הכתומים שמאסו בשחיתות ובדרך הנפשעת שנוהגים בנו.

אחיכם הנאמן                                                                       אלדר