[ליצירה]
תיאור מפתיע
טלי, היטבת כל כך לתאר.
זה מדהים כמה התוקף יכול להרגיש נתקף, ולא לראות את המצב האובייקטיבי (או אפילו להבין שיש עוד דרך חוץ משלו לראות את הדברים).
הייתי מראה את השיר הזה לכמה אנשים, אבל הם לא יבינו ממילא. חבלבזב"ז
[ליצירה]
הו, עוד לא הגבתי כאן? כנראה שבפעם הקודמת הייתי כל כך בהלם...
זה מדהים ממש!
ד"ר טי, אני, לעומת, דווקא כן ניסיתי להראות, וזה ממש לא פעל...
מהמם.
[ליצירה]
*.
השיר טוב.
אבל נקודת החולשה שלו היא בכך שהוא נכתב מהשכל. את משועבדת לדמותו של משה רבנו, ועקב כך מאבדת את עצמך, ואת הקוראים, בדרך.
אני חושב שכדאי שתקחי את שלושת השורות הראשונות, ןתתחילי מחדש, עם הדימויים החשובים בדמותו של משה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כמו חץ בלב.
זה היה בול. לו מילים יכלו להרוג הייתי מנסה עכשיו בשארית כוחותיי לזחול לטלפון לחייג 101.
צריך לסווג את היצירה הזאת תחת - "לא מומלץ לבעלי לב חלש."
חזק.
חזק ואמיתי.
[ליצירה]
מבריק
השימוש שאתה עושה (גם) כאן בטקסט המקראי יחד עם ביטויים מודרניים טוב מאוד. הבית האחרון מבריק.
עכשיו אמור את נבואתך בחוצות תל-אביב. ולו הוירטואליות.
[ליצירה]
שימוש מצויין בדימויים
הנה אני מתחילה את הסיור של ב"צורה" אחרי הזנחה פושעת, ובהמלצת סוערה אני מגיעה ישר למקום הנכון.
מעבר לתמונה הראשונית המרתקת, כל דימוי מקבל משמעות נוספת, אבל לא בצורה דידקטית או מעיקה. בדיוק במינון המתאים, לפחות לי.
שיר טוב מאוד.
ואולי זו תשובה נשית מסוימת:
http://stage.co.il/Stories/167637
אם כי אני מעדיפה את השיר שלך.
שלך, טלי
[ליצירה]
צריכים היו לבכות
אז בכיתי.
שלוש פעמים קראתי את השיר.
שלוש פעמים הבנתי קצת אחרת.
האחרונה - עם הדגש מול תום שנשכח - הביאה את הדמעות.
שיר מצוין. מחלחל בעדינות.
[ליצירה]
חכם, לא מתחכם
יש לי חיבה לשירים שאינם תלושים מהמסורת. לא חכמה, אתה אומר, את ב"צורה", למה ציפית? עדיין אני שומרת חיבה לשירים שקשורים למסורת השירית, למסורת העיונית, לתרבות שעל הרקע שלה הם נכתבים.
במקרה הזה השייכות היא חכמה ולא מתחכמת. היא נוגעת. הקריאה לרבן גמליאל נשמעת אותנטית, כמו הקריאה "סטלה" על המדרגות בחשמלית ושמה תשוקה.
אהבתי מאוד, אם לא היה ברור.
שלך, טלי