[ליצירה]
אני לא אוהבת מספרים ראשוניים. אני אף פעם לא יודעת אם הם באמת ראשוניים או שאני לא מצליחה לחלק אותם כי אני לא טובה בחילוק. מספרים זוגיים הם נחמדים- ברור שהם מתחלקים בשתיים וזה כבר עושה אותם יותר פשוטים.
בקשר לעבודה- אפשר למצוא בתור מכונית משטרה או להוסיף כמה אפסים מקדימה ולהיות מונית אבל הכי שווה להיות אמן דיכאוני ועני שאחרי מותו יחשב לאמן דגול ושמו יזכר לעולם.
הכי חשוב- רשמת שהסיפור לא משו לדעתי הוא משו משו.
[ליצירה]
אהבה?
זה קורה, וחבל שזה ככה. למה איננו משנים שום דבר בנוגע לזה? אפשר לומר לזכות זוג זה שהם הגיעו בכלל לחתונת הזהב...
השיר רשום עם זרימה טובה של חרוזים, ותיאור נכבד של המקרה המתואר בשיר. יפה!
[ליצירה]
אין כאן שורה אחת בנאלית...הגשמת את המטרה הראשונית של שירה...לומר משהו ולספר ואם ניתן גם בצורה שיבינו...
כתיבה שלך מזכירה מעט את יונתן גפן...אתה טוב...טוב מאוד...
מאיר
[ליצירה]
לזה אני קוראת - לדרוך על רגשות,
לרמוס אותם עד לאבק
ולבדוק אם יש להם מספיק כח להתגבר
אם הם חלשים אז כנראה שהם לא שווים.
רק תזהר לא להיות לפגר ; )
[ליצירה]
נכון, נכון
מה זו בעצם אהבה אם לא החלפה של חלקיקי לבבות ו"תחזוקה" הדדית שכזו.
הלוואי על כולנו, שתמיד נחליף עוד ועוד חלקים כאלה, עד שלא יוכלו להבדיל בין הלבבות שלנו.
[ליצירה]
הממ
תתפלאי כמה ההרגשה הזו נפוצה.
ואגב "דברים קטנים המסיחים את הדת" - זה בכוונה, או שהתפלקה לך ה"ע"? נותן עוד רובד מפתיע לכל הקטע הזה, אם כן...