[ליצירה]
וואו....זה מנולוג מקסים..אהבתי את החיבור הזה ובמיוחד את "מציפות לי את עינייך" שזה ממש מדהים בעיניי...
אך לא הבנתי את הסוף..."הבדידות שלך"...אם תוכל להסביר זה נורא ישמח אותי...
מיפעת.
[ליצירה]
אהבתי את שעות בין הערביים של השיר
באמת אֵין אַיִן בעין שלך, כי אם מלאוּת,
מלאות של שעות בין ערביים,
מלאות של צבעוניות,
לחוּת של מקוריות בסיום המצוין: "נפשי הרוחשת אל">>לא ניקדת את המלה "אל" והותרת אותה פתוחה להבנת הקורא, ירצה יקרא "אֵל". ירצה יקרא "אֶל"...
ולי אין ספק ששתי המשמעויות (בצֵירה ובסֶגול) מלאוֹת את עיניך וליבך.
בגלים רוחשים~~~
כּנרת
[ליצירה]
משהו אמיתי
איך אני אסביר לך
שכשאתה כותב כאלו דברים
אתה ממיס כמה קירות בחדרי הלב, ודוקא את המנומסים, כי אלו שאינם מנומסים מקיפים אותך חזק בעוצמתם-עצמתך ששידרת אליהם
על אף העצב.
שבת מנחמת ואוהבת
כּנרת
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יפה כתוב וממש חשתי כאב כשקראתי את גודל הציפיה והאכזבה המוצדקת.
וכן, יש בעיה חמורה לדעתי בשיחות הניתוחיות שלפעמים נדמה שהם לשם הנאה, הרי אנחנו בבניה ולא הולכים ומנתחים את הבניין עם כל אחד, רק עם הבונים....
או לפחות עם מי שמעונין לעזור לבניין...
[ליצירה]
איפה אתן?
אני מסכחם לגמרי עם כל התגובות הצורניות, אבל-
איך זה שאף אחת כמעט לא מוחה על הביקורת?!
הטענה היא שאכן אומנתכן הוא בפלך, ולא בעולם המדרשות, שגורם לבעליכן להשתעמם מכן.
מהניסיון שלי זה דווקא לא נכון.
מה אתן חושבות?
[ליצירה]
זה כל כך כואב... לעמוד חבולה ופצועה תחת החופה..
גם יש איזו הרגשה כאילו העבר הכואב הטמיע בך את המחשבה כאילו את סוג ב' וגם אם הבחור כועס ונוזף, לא נורא - לפחות הוא מוכן 'לסבול' אותך, או לחלץ אותך מהבית... (לפעמים נופלים לסנדרום כזה של חיפוש בחוץ את מי שמשחזר את היחס בבית..)
אני בטוח שאת סוג א' א' ואני מקווה שגם הוא יודע זאת ועם הזמן הטוב שירקם בינכם ירפא את הפצעים..
אוף... אני מקווה שיהיה לך רק טוב
[ליצירה]
זה יותר ארגון של מחשבה מאשר שיר (כך איך שאני מבין שיר...)
לגבי המחשבה - הכתובה בבהירות בבית האחרון - זה יותר מדהים מאשר מפחיד. אכן - ה"אני" שלנו מקבל כיוונון אמיתי יותר כשהוא קשוב לגמרי למתרחש מחוצה לו, לפעמים יותר מפוקוס בזכוכית מוגדלת על הפנימיות, שיכול לפעמים לפספס את העניין המדוייק....
בהצלחה!!!!
[ליצירה]
את מזכירה לי מאוד את זלדה.
גם היא היתה על אורות גבוהים וסבלה מ"נפילות" (בדומה ל"נפילות" הרבות שהעידו על עצמם גם גדולי הצדיקות)
אכן, לא פשוט לליות עם נשמה שחוצבה ממקום גבוה כל כך.
[ליצירה]
עצוב כל כך!!!
איך את מביאה ושמה על השולחן כך את צורכי התלות האינסופיים האלה, שמישהוא אחר יאסוף אותנו...
אבל את יודעת, לעולם מישהוא מבחוץ לא יוכל להעניק לנו מה שאין כבר מבפנים...
שיהיה רק טוב!
[ליצירה]
לא לגמרי הבנתי- השיר כתוב מנקודת מבט נשית או שזה שיר הומוסקסואלי? (או לא שניהם?)
[ליצירה]
[ליצירה]
אני מצטרף לכל התגובות שלמעלה על יופי השיר. אבל תמיד הפריע לי שתגובות הם רק וואוו כו', מבלי איזושהיא התייחסות ממשית.
ממה שהבנתי, יש כאן תיאור של נפש שאכן חיה את חייה מתוך תשומתלב מרבית, סופגת לאיטה תת החוייה, ברצינות שכזו, שלא לומר כבדות. אבל יש כאן גם הרבה כאב. אם אני קולע, אז הילדים, חלומות הילדות, התמימות, הפנטזיות, כל מה שאדם צריך על מנת לגדול לחיים בוגרים ושמחים חטפו מכה רצינית ("סלעים שנפקחו לעברי"). והזכרונות האלו בוערים בעצמות. לגוף יש זכרון משלו, נוהגים לומר. ויחד עם כל הכאב, השיר נגמר באיזושהיא השלמה, מעין תחושת בעלות "אני בונה את חיי" - כאילו למרות המכות אני שולט בכאב ולא הכאב בי
אמן