[ליצירה]
השרדות בקרבות החיים
אכן, חיינו לרוב מתנהלים ע"פ התרגום שאנו מעניקים להם.
החלק העליון של השיר, נשמע שהיחס לנשמה, לעצמיות הוא בקורתי, הדובר כלפי עצמו וגם כלפי האחרים.
בסוף השיר, קיימת מעין קבלה של ה"אני", אולי מתוך הבנה שכפי מה שנחוש כך נמצא. אם מראש ההתיחסות היא שבויה, מבולבלת ושבירה, אין סיכוי לתקומה (לע"ד כמובן), אך אם אנו מחפשים את ההוד וההדר, את היופי בנשמה, והרי זה קיים, גם אם צריך קצת לקלף... הרי שמוצאים אותה, כדברייך, יפת תואר.
שיר על פנימחוץ שבאדם.
מילכה,
שבת קסומה, שופעת אור
כּנרת
[ליצירה]
מילכה יקירה,
אפשר להסכים עם ה"אינני עוד" כל עוד זה קטן ופרטי, אך ברגע שעטפת הכל באמונה, "ודאי הוא טוב", הרי שיש כאן גודל אחר האומר 'הנני כאן...'
שתהיה לך שמלה גם טבעת,
גם פרח וגם נעל
ולא לוותר על החיוך, אף פעם :))
שתהיה לך שבת נהדרת
כּנרת
[ליצירה]
רעיון יפהפה..כלכך נכון..הרגישות והצחוק הם כה פשוטים אך למוצאם באמת הרבה כוחות נחוצים..זה מזכיר לי שפעם חיפשתי חולצה לבנה חלקה וכל מה שהציעו לי היה חולצה לבנה עם כפתורים,פונפונים,צווארון,כיתוב וכו...מה כבר ביקשתי?את הדבר הכי פשוט והכי קשה להשגה...מסתבר..
[ליצירה]
מדהים ביופיו....הדימויים מעולים..מדבר אליי השיר הזה כי אני כל הזמן מחפשת את הקשר {שברור לי שיש}בין ההרגשה הכי פנימית בלב לבין החוץ..וכשאתה במצב מסוים אתה כ"כ רוצה שהחוץ יתאים עצמו אל המצב הפנימי האמיתי...תודה..
[ליצירה]
כל אחד בפועלו
השייך לו.
נתקל במחסום
ובשסתום
מה חשבנו,
להוציא לאור את נשמתנו?
"היצר דוחק"
ואותנו חונק..
לכן לא בקלות
נמשך החוט.
ולא בחסד..
כי אם
בחיבור אל העצמי
ובאמונה בייעודי..
שיר אמיתי כ"כ..בהצלחה בגילויי כוחותייך ובהוצאתם..
[ליצירה]
כנרת,תודה לך..
יופי הבא מהשראה הוא היופי המתוקן ביותר..
שוב תודה לגמליאל.
הנני מחכה להשראה בכל עת כמו ספר עב כרס הרוצה לצאת לאור.
הנני מחכה להוציא לאור החבוי בנשמתי..
[ליצירה]
חזק ביותר.תודה על הכנות הנשפכת מהשיר..וכמו שאני אומרת על עצמי: אני אדם עם קווים ברורים אבל אני חיה מעבר לקו הירוק..בהצלחה בקו החיים ואני דוקא חושבת שהאמת האמיתית נמצאת בקו החוף..