"הזמר טימי צוברי בתהליכי חזרה בתשובה" זעקו העמודים האחרונים של עמודי החדשות במיטב עיתוני היום, טימי צוברי, אדם גבה קומה, שחרחר ובעל חיוך שובה לב, זמר ים תיכוני דגול שהוציא עשרות אלבומים מוסילקלים בעלי סגנונות שונים היה נערץ על פלחים רחבים מן הציבור, ובעיקר הציבור מראשון לציון עיר הולדתו.ובפרט על ידי נשים רבות שאת ליבן שבר כששר: "לבי לבי הוא לך עלמת החן, שחורה ונאווה כתורמוס בין החוחים" טימי צוברי עצמו, החל ללכת ברבים עם כיפת אתרוג שחורה וללמוד תורה אצל רב אלמוני, וכשהתראיין טימי לרדיו אלף אמר בספק לצון ספק ברצינות: "מעתה אצטרך להיזהר מלהתעסק עם נשים" רבים חשבו כי הנה שוב פעם זו אחת מן הגחמות המרובות של הזמר שהיה בעצמו אישיות צבעונית ואשר החליף כשלוש נשים בשלוש שנים, ולאחר מכן גם ניסה לרוץ לראשות עירית ראשון לציון עיר הולדתו שם גדל בשיכון המזרח והיה נוהג לשיר עם זוהר ארגוב המנוח בחפלות אצל אלוף על הדשא. המלחין הדגול אבי גדקה שנהג להלחין ולכותב לו רבים משיריו יצא נגדו חוצץ ובלצון ציני קרא לו "הרב טימי צוברי" לאחר ההודעה הרשמית שלו כי חזר בתשובה, החליט טימי בעצה אחת עם רבו לארגן כנסי חזרה בתשובה המוניים במיטב ערי ישראל, בהם יהיה לו פרסום רב וכן יוכל להחזיר המונים בתשובה על ידי דרשותיו של הרב בואנו –מורהו הפרטי של טימי. הזמר החוזר בתשובה –טימי צוברי מספר ושר משיריו הלכות עין הרע –מאת הרב משה בואנו שליט"א. יהיו בעזרת השם באולם סחלב בשעה שבע בערב מחיר 20 שקל. והנה עבר בכיכר העיר שושן סרור הסורר, לשעבר בוגר כפר הנוער ומעריץ נלהב של טימי צוברי. עד כדי כך העריץ אותו כי אסף במשך שנים על גבי שנים אלבום מיוחד ובו עשרות אם לא מאות כתבות על חייו של הזמר טימי צוברי, למן הופעותיו בחפלות יחד עם זוהר ארגוב ודקלון ועד תקליטו האחרון "בסלוניקי" ששבר את שיאי המכירה בצרפת. הוא אזר אומץ ועל אף שעדיין ירא מהרב בואנו, לקח את האלובם ופילס דרכו בסמטאות העיר אל עבר האולם הגדול המתנוסס בראש גבעה רמה הצופה פני העמק וקיבוצי האיזור בואכה פלסטין. האולם היה מלא מפה לפה, אולם שנחצה בין נשים לגברים, אך בצורה כזו ששני הקהלים יכלו לראות את הרב ואת הזמר בהופעתם. שושן סרור שילם עשרים שקל וישב לידי, אני הייתי שם מתוך סקרנות גרידא ומתוך רצון לצוד סיפורים נוספים על בואנו למען אוכל להוציא לאור את מעללי הרב בואנו –חלק ב'. הבטתי באלבום שהחזיק ואמרתי: "מה זה?" "זה אלבום על טימי, אני מעריץ נלהב שלו!" אמר שושן הוא נתן לי לראות, הצצתי באלבום וראיתי כי הבחור השקדן אסף בעמל רב מליאן כתבות על הזמר וכן כתבה מיוחדת על חזרתו בתשובה. "אם הוא חוזר בתשובה, אני אחריו באש ובמים" אמר שושן. הרב בואנו הופיע לפתע באולם ומבטו כלפי הקהל, הוא הביט בסדרן ואמר בלחש שנשמע ברמקול: "תשתיק את הציבור" "ערב טוב גבירותיי ורבותיי נשואי העדה, עדת השם והנספחים לדבר רבנן דיבנה, בקרוב יופיע כאן הזמר החוזר בתשובה טימי צוברי, שמעתה אולי יקרא בשם יהודי יותר "תמים צוברי" הרב תמים צוברי, יהודי יקר מדאורייתא אשר עשה מעשה כרבי יוחנן במשנה וחזר בתשובה ועזב את דברי ההבל ומערת האדם הקדמון לטובת אוהלה של תורה. אנא רבותיי, בעת שישיר משירי הקודש שבחרתי עבורו, אבקש כי הנשים לא תצטרפנה לשירה משום קול באישה" שושן לחש לי: "אני בטוח שיש הרבה נשים שבאו על מנת להתחיל עם טימי…" "והנה אני מזהה כאן כמה מעריצים שלי, אני מקווה שבאתם לשם הדרת תורה" אמר והביט בנו במבט מפציר, ואמר אמר: "הבה נפצח בדברי תורה והלכות עין הרע: יש לנו מדרש, ואללה בעוונותיי לא זוכר איפה, זה מדרש שאומר משהו כמו: "מי שנכנס לעיר ומתיירא מעין הרע – שיגיד 'אני מזרעו של יוסף שאין עין-הרע שולטת בו'". שמעתי מהרב נתן קלר: הכוונה לאדם חכם או עשיר שנכנס לעיר כמו עיר גדולה של חכמים ומסחר ופוחד שיקנאו בו בגלל שעין הרע שווה לקנאה. וכדי להינצל מהקנאה הוא צריך להתנהג כמו יוסף הצדיק, שהשתמש בחכמתו ובעושר שצבר לטובת הכלל של מצרים ושל בני יעקב, ולכן לא קנאו בו, לא הפרעונים ולא החרטומים ולא החצופים ולא הערבים, אף אחד אחר, אלא כולם אהבו אותו (כמו שכתוב: " בן פורת יוסף, בן פורת עלי עין, בנות צעדה עלי שור ". "מה זה שור?" קרא שושן קריאת ביניים. בואנו הביט בו בזעם עצור ואחר אמר: "שור, מלשון שור נגח, שור עם קרניים" "זה לא נכון"לחשתי לשושן "הכוונה היא לאיזור במצרים" ובואנו המשיך ודרש: "אפשר לפרש באופן דומה את המדרש שהבאתי. בני יוסף בכניסה לארץ ישראל טוענים שהם רבים מידי , ומבקשים מיהושע נחלה נוספת. יהושע אומר להם: " אם עם רב אתה – עלה לך היערה, ובראת לך שם בארץ הפרזי והרפאים, כי אץ לך הר אפרים ", כלומר: אם אתן לכם נחלה בארץ פוריה ודשנה ומלאת שדה ואחו – השבטים האחרים יקנאו בכם. לכן אני נותן לכם נחלה באזור מיוער, ג'ונגל עם זאבים ועקרבים, שממילא אף אחד לא רוצה לגור בו, ואז לא יקנאו. 'החביאו עצמכם ביערים כדי שתינצלו מעין הרע'. בני יוסף משיבים לו 'אנחנו מזרעו של יוסף שאין עין הרע שולטת בו', כלומר: 'השבט שלנו לא פוחד מקנאה, כי גם כשאנחנו מקבלים נחלה טובה אנחנו משתמשים בה לטובת הכלל. לא מתאים לנו לגור בהר שנאמר " לא יימצא לנו ההר " כי שם אי אפשר לעזור לשאר השבטים.' הם גם רומזים לו איך הם כן יכולים לעזור:" ורכב ברזל לכל הכנעני היושב בעמק... " הכנעני החנדרז'ו יושב בעמק ומזומם מזימות יחד עם בעל פעור... יהושע מבין את הרמז, ואומר להם: " עם רב אתה וכוח גדול לך – לא יהיה לך גורל אחד : אכן תקבלו עוד נחלה. כי הר יהיה לך, כי יער הוא ובראתו, והיו לך תוצאותיו – תקבלו גם את ההר המיוער וגם את השטח שמחוץ ליער, ותעזרו לשאר השבטים בזה כי תוריש את הכנעני, כי רכב ברזל לו, כי חזק הוא – תורישו את הכנענים היושבים בעמק שמציקים לשבטים הסמוכים ומסיתים אותם לעבודה זרה בעץ ובאבן ובפורמאיקה, אך שוב,בעזרת העם הרב שלכם והכוח הגדול שלכם תורישו אותם. ואכן, בני יוסף קיבלו כמה ערים בנחלות של שבטים אחרים (ע' יהושע יז), ועד כמה שידוע לנו – השבטים האחרים לא קינאו בהם... ומכאן אנו למדים על הזמר טימי צוברי שעד שלא חזר בתשובה שלטה בו עין הרע של הבחורות ובגלל זה התגרש שלוש פעמים וגם בגלל שהנשים שלו קראו פסיכולוגיה בגרוש בשבעת מדורי גיהנום של עיתון "לקשישה" ובגלל זה חיפש את עצמו כל כך הרבה עד שחזר בתשובה ועמי תקווה שלא תשלוט בו עין הרע לעולם ועד, אמן סלה כל מילה סלע! והנה הופיע הזמר טימי צוברי חובש כיפת אתרוג ומבטו מופנה כלפי הקהל, הוא חייך חיוך ושושן קרב אליו בלא מורא: "זה חצוף ומחוצף! אל תשמע לו, הוא עוין נורא!" קרא הרב בואנו בעת שראה את שושן קרב אל טימי. אך טימי לא שם לבו ופנה להביט במה שהושיט לו שושן, אחר חיבק את שושן ונתן לו כיף, הוא התרגש מאוד ופנה אל הקהל: "רבותיי הנכבדים, אני גאה להיות כאן אתכם,כחוזר בתשובה וכלומד תורה ומשור שבת כהלכתה במדרשו של הרב משה בואנו כדבר רבנן דכרם דיבנה, אך לפני הכל, משהו שחימם לי את הלב- הבחור הזה שעומד לידי, אסף במשך שנים חמש אלבומים עליי ועל הקריירה שלי, נורא התרגשתי" והוא לחץ את ידו של שושן ואמר: "אחי, אני אתן לך את המספר שלי, תתקשר אליי ונדבר"