המוסר, הוא מעל הכל!
מי אשר סוטה ממנו,
חוטא ופושע;
יש לסרב כל פקודה,
שמייסרת - כליות.
היו בני - מוסר;
מלקחי - פשעי הנאצים,
תלמדו דרך;
אל תוותרו,
על נאמנות,
לערכי - צלולות!
ומה אם קיום מוסר זה יביא לעוול מוסרי אחר???
למשל -אם נפרק את כל המחסומים מיהודה ושומרון לישראל, שללא ספק יש בהם משום עוול מוסרי כלשהוא.
אם נפרק אותם, העוול המוסרי האחר שיווצר -פיגועי תופת איומים במדינת ישראל.
יהיה עוול מוסרי לאין ערוך.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
---
ומה אם קיום מוסר זה יביא לעוול מוסרי אחר???
למשל -אם נפרק את כל המחסומים מיהודה ושומרון לישראל, שללא ספק יש בהם משום עוול מוסרי כלשהוא.
אם נפרק אותם, העוול המוסרי האחר שיווצר -פיגועי תופת איומים במדינת ישראל.
יהיה עוול מוסרי לאין ערוך.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
קודם-כל, סטאלין רצח הרבה פחות מששים מיליונים. דבר שני, לא סטאלין, ולא מה שקורה היום בסין, אינו מתקרב אפילו, לחצי אחוז מהגדרה נכונה ל סוציאליזם. אז אל תעמיד את סין, בתור דוגמא של מדינה קומוניסטית.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
אכן!
מדובר במילה ארמית, שנכנסה גם לשפה העברית ושמשה בה, בעיקר בימי המשנה והתלמוד.
לכן, על אף שמדובר במילה ארמית, היא בכל זאת מהווה חלק מעברית.
[ליצירה]
לא השוותי את המדינה
לא השוותי את המדינה לבית - בושת, בגלל המצב הכלכלי או מושחתות השלטון. השוואתי זו, באה בעקבות סחר בנשים, שכאן בארץ, מתנהל בקצב מסחרר ביותר.
לדעתי, כל עוד בשטח המדינה מתנהל דבר מחורא כזה, לגיטימי לקרוא לה: בית - בושת ישראל.
בברכה!
[ליצירה]
לכל מבקרי - השקפותיי הכלכליות
רצוני, לומר שוב ושוב, כי המאבק, שאוכלוסיות שונות בארץ, מנהלות כנגד הגזירות הכלכליות של הממשלה, הנו מאבק צודק.
וההשקפות שלי בעניין זה, גם הן צודקות ומבוססות על מדע מרקסיסטי - לנינאי, שאני אישית, מזה די הרבה שנים,נאמן לו.
לכן, אל תחשבי, כי מצצתי מהאצבע, את הדברים שבשמם אני מדבר. ולגבי הטענות, שכביכול הדעות מסוג דעותיי עברו מהעולם, אז עובדה, שיותר ויותר אנשים, מתחילים לגלות התעניינות מחודשת ברעיון הקומוניסטי, כמובן תוך למידת לקח מהעיוותים שקרו בתקופה הסובייטית.
ותאמיני לי גברת בערוגה, יעבור מעט מאוד זמן, ותביני, כי הרי צדקתי!
ירושלמי
[ליצירה]
לגבי "גירוש היהודים"
תראה, יש הבדל, בין גירוש האוכלוסיה הערבית של הארץ ב-48, שחייתה בארץ מאות רבות של שנים ברציפות, ושהיה לה קשר שורשי אל האדמה הזאת, ובין פינוי התנחלויות, אשר הוקמו בדרך של כיבוש והפקעת אדמות בידי השלטון הישראלי.
תגובות