[ליצירה]
מצטרפת.
אכן פשוט ויפה ואמיתי כל כך.
מרגישה הזדהות כל כך גדולה.
ובעיקר- התחיה המחודשת שבסתיו שמביאה איתה רצון לחיות באמת. הכמיהה להיות חלק מהחיות הזו ולא רק להתבונן בחיות ולעבוד קרוב אליה..
אוהבת מאוד
ועם כל קריאה, יותר ויותר.
[ליצירה]
תרשי לי זהירות שביר לחרוג ממנהגי (שלרוב מקבל את תגובותיך בשתיקת הבנה והסכמה קלה) הפעם אני בוחרת בלהגיב, אולי אפילו לחלוק. (בנחרצות..)
"כשהלב פועם לו
מסתובב, מתגלגל, רוכב תחת אצבעותיי"
את באמת לא מכירה את ההרגשה הזו, בה מרוב ציפיה, כמיהה, השתוקקות, עומס רגש, הלב כמו מקבל חיים משל עצמו, משתלט בברוטליות על כל ישותך, עושה בך כרצונו ללא כל יכולת שליטה ולו הבסיסית ביותר?....
"יורה את שאריות ביטחוני העצמי
ומפספס"
גם את זה קשה לי להאמין שלא חווית אף פעם,
זה משהו בסגנון "הצ'אנס האחרון", כמו תגובת נרדף שהגיע למלכוד ולדרך ללא מוצא, זה לנסות ללכת על כל הקופה כמו מתאבד שיעי, ולא משנה מה תהיינה התוצאות, יריות אחרונות של נסיונות בשם איזשהו כח עלום קיים/לא קיים עמוק בפנים...
ועכשיו למה שצרם לי ביותר- "אתה מוכר"
מוכר?
אני חושבת שיש כאן מצד שי חשיפת רגשות בצורה כל כך חזקה ואפילו די יוצאת דופן ונדירה,
"מוכר" זה נשמע לי יותר ניסיון שכנוע למשהו שה"משכנע" לא בדיוק מאמין בו בעצמו או מבין אותו לעומק. כאן אין כאן ולו צל של "מכירה" בעיני. יש כאן שיתוף די מקסים, וכן, הוא מצליח לעבור ורק בגלל שהוא כל כך אמיתי.
והכי הכי חשוב (ושי, תפנים!) בשום פנים ואופן, אבל בשום פנים ואופן, (מספק נחרץ מצדי?) שלא תעז "לקפוץ" שפה. זה מה שעושה את סגנון הכתיבה הנוכחי כל כך מיוחד, הפשטות שבו, המילים הכל כך אנושיות, הלא מתיימרות, המקום האמיתי הזה שיודע להפוך גם מילים פשוטות לצרור יקר, השילוב בין אמת לרגש שלעולם לא יכול להוליד מילה זולה. היכולת שלי כקורא להתחבר לדברים בלי לפצח קודם את הצופן הגנטי...
פשטות מבורכת.
אני מאוד אוהבת אותו. גם את יתר האחרונים שלך שי.
תם טקס מגילת העצמאות.
כיסוף.
[ליצירה]
אוהב להכניס לנו גולים מה??
ומצליח בכל פעם מחדש...
כל הכבוד!
עשה לי צמרמורת קלה,
אבל החשק שלי לבשר עלה לאחרונה (כנראה ה b12...) אז שועשעתי יותר משצומררתי...
התנצלותי לצוף וחברותיה...
[ליצירה]
[ליצירה]
חבר באשר הוא,
מהווה ראי לעצמנו.
לאני שבתוכנו.
התבוננות פנימית, חיצונית, פנימית
וחוזר חלילה
ילבינו או ישחירו.
מחשבה כתובה...
שתהיה שנה של לבנים פנים וחוץ.
תגובות