אהבתי את התוכן והצורה.
הניגוד הבולט בין יפי המטאורים לששת המליונים מבוטא מאד חזק
שמתי לב למספר השונה של השורות. זה מקשה מעט על המשקל.
כה לחי ומצפה לעוד
http://www.tzura.co.il/tshsd/yozer_links.asp
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
מיוחד
אהבתי את התוכן והצורה.
הניגוד הבולט בין יפי המטאורים לששת המליונים מבוטא מאד חזק
שמתי לב למספר השונה של השורות. זה מקשה מעט על המשקל.
כה לחי ומצפה לעוד
http://www.tzura.co.il/tshsd/yozer_links.asp
[ליצירה]
---
רב תודות על המשוב :-)
מוסר ההשכל:
כפי שאמרה רבקה ואני מוסיף משלי:
הרווח האמיתי -הוא הרווח לטווח הארוך, ולא לטווח הקצר.
לראות דברים במאקרו ולא במיקרו :-)
[ליצירה]
אתה ממולכד משני הכיוונים יא ירושלמי:
האם כוונתך לנחלת בנימין התל אביבית, סמל לבורגנות הזעירה שהתפתחה אחר כך לנתניהוהיזם הקפיטליסטי או שמא לנחלת בנימין אשר בפלסטין השדודה והעשוקה ביד הנוגש הציוני (רמאללה והפלך)
[ליצירה]
טוב, עכשיו אני עוד יותר מבין אותך וגם קצת מצטער על זה ששלחתי סאטירה מצלצלת לכיוונך- לא מתוך רוע אלא מתוך רצון לצחוק.
אני מקווה שתצאי מן המצב הקשה שאליו נקלעת ושתחייכי עד בלי די :-)
[ליצירה]
מי שנתן את ההשראה לעשרות סיפורי דריידל נפטר לפני כשבוע ת.נ.צ.ב.ה:
ראש ישיבת היישוב החדש הלך לעולמו
בשבוע שעבר מסר את שיעורו הקבוע בישיבה וביום שישי האחרון חש ברע, ונפטר היום היה תלמידו של ר' שמעון שקאפ ובין תלמידיו המפורסמים היו עו"ד יעקב וינרוט, העיתונאי ישראל סגל וכן רשימה ארוכה של עורכי דין ורואי חשבון חרדיים ודתיים רבים
מאת: עידן יוסף | | www.Nfc.co.il
[הרב יהודה קולדצקי זצ"ל]
--------------------------------------------------------------------------------
זקן ראשי הישיבות בארץ ישראל, הרב יהודה קולדצקי, הלך אחר-הצהריים (יום ב', 6.3.06) לבית עולמו. הרב קולדצקי, ראשי ישיבת היישוב החדש (הרב עמיאל) בצפון תל אביב, העמיד עשרות אלפי תלמידים.
הרב קולדצקי, בן למעלה מ-90, שימש כראש אם הישיבות התיכוניות החרדיות במשך כ-55 שנים ונודע בדקדקנותו ובזכרונו הפנומנלי. בין היתר זכר את שמות כל התלמידים שעברו תחתיו וידע לומר באיזו שנה החלו את חוק לימודיהם ובאיזו שנה סיימו.
בשבוע שעבר מסר את שיעורו הקבוע בישיבה וביום שישי האחרון חש ברע, ונפטר היום. הרב קולדצקי היה תלמידו של ר' שמעון שקאפ ובין תלמידיו המפורסמים היו עו"ד יעקב וינרוט, העיתונאי ישראל סגל, שלמה ניצן הדיין הרב שלמה דיכובסקי, יהודה גלעד, עו"ד שמעון חרמון וכן רשימה ארוכה של עורכי דין ורואי חשבון חרדיים ודתיים רבים. אפילו תלמידים כמו יגאל עמיר נכללים ברשימה. גם הרב אליעזר מנחם מן שך זצ"ל, שהנהיג את הציבור החרדי, החל ללמד לפני כשישים שנים בישיבת היישוב החדש.
"תל אביב של מעלה"
עם היוודע דבר פטירתו של הרב קולודצקי, פרסם הרב הראשי לת"א-יפו, ישראל-מאיר לאו, הודעת אבל. "הוא הגיע ארצה כפליט מליטא בשנת ת"ש (1940), והצליח להעמיד רבבות תלמידים, המעורים בכל התחומים התורניים ובחיי המעשה – בארץ ובעולם. הוא היה נאמן שיטתו החינוכית של ראש ישיבת גרודנא, הגאון ר' שמעון שקאפ, שיטה מיוחדת בעולם הלמדנות הליטאי, אותה הנחיל לתלמידיו. מן הישיבה הזאת יצאו רבנים חשובים, אבות בתי-דין, גדולי תורה ואישי ציבור, הפעילים בכל שטחי החיים.
"עם פטירתו היום, בגיל 94, תחסר לעיר ולעולם התורה אחת הדמויות המרכזיות, המרתקות והכובשות, של ת"א של מעלה. חבל על דאבדין ולא משתכחין" דברי הרב לאו.
אלפים צפויים להגיע להלוויתו, שתצא הערב בשעה 20:00 מהישיבה ברחוב פומבידתא 13 בתל אביב.
תגובות