בן 53 חיובי ואופטימיסט כרוני נכה שיתוק ילדים. עובד מהבית. עוזר בבנית מערכות עבודה ביתיות ויועץ תזונה. מאמין שלאדם רעב אל תיתן דג אלא תן לו חכה ולמד אותו לדוג
[ליצירה]
התוכן מעניין ומעורער מחשבה. מבחינת שירה- הבית הראשון עומד כשיר בעיני, הוא כתוב יפה וטוב!
הבתים שאח"כ כתובים בצורה יותר ילדותית ופחות טובה בעיני, על אף תוכנם החשוב.
[ליצירה]
"בחיים ללא כסף-לא נשארת אהבה"?????????????????????
ממתי????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא מסכימה בכלל בכלל....
מה הקשר?
אהבה לא ניתנת לקניה....
[ליצירה]
להכיר דרך השירים
עיינתי ברוב השירים שפרסמת וקודם כל, כל הכבוד על ההתמדה.
מתוך סדר הפרסום והתוכן אפשר לחוות את חוויותיך לאורך תקופת זמן.
מאחל לך שירבו חוויות חיוביות והמשך לשתף אותנו
יוסי בן גלית
[ליצירה]
מיוחד
אהבתי את התוכן והצורה.
הניגוד הבולט בין יפי המטאורים לששת המליונים מבוטא מאד חזק
שמתי לב למספר השונה של השורות. זה מקשה מעט על המשקל.
כה לחי ומצפה לעוד
http://www.tzura.co.il/tshsd/yozer_links.asp
[ליצירה]
כואב וצריך להמשיך
קראתי והערכתי מאד.
אני מבין שחווית לצערך ולצערנו הרבה משכול המלחמה וטוב שאתה מבטא ומחצין זאת .
אני מאחל לך לחזור ולכתוב על אהבה ויפי החיים.
[ליצירה]
חזק ויוצר רגשות מעורבים
אח שלי!
קראתי היצירה "ברומא תהיה רומאי" ומצאתי שהיא קולחת ומחזיקה אותך במתח של האירועים, ומחברת אותך אל הלבטים והמתח הפנימי של המספר/ת.
קשה לי עם התגובה של חיוך אחרי הריגה. לא כ"כ נראה לי קשור למציאות. ואפילו משום צד של המתרס.
כן אנשים הורגים, מתוך תפקיד או מתוך ייעוד (שאלה של השקפה פוליטית או שטיפת מוח) אבל לא אלה ולא אלה נראה שיכולים להיות אדישים לחווית ההריגה ההמונית שתארת. האדרנלין חייב להתפרק בצורה רגשית כלשהי. שמחה מוגזמת או עצב מוגזם, אחרת מדובר ברוצח קר מזג שלא שייך כלל לתחילת האירוע. כלומר התגובה הינה הסואה להסתרת רגשות אלו.
באופן כללי שוב אהבתי שהסיפור קלח והייתי מוסיף לפחות עוד משפט שניים לפי מה שכתבתי קודם.
אשמח לקרוא עוד מיצירותיך.
[ליצירה]
יפה אמיתי ומצמרר
אפרת!
בכנות התלבטתי אם בכלל מותר לי להגיב על ההספד הזה. קטונתי. זו יצירה שיצאה מהלב ומוחשית עד כאב. עוד מצומרר אני מן התחושה של אובדן, לאו דוקא זה אותו את מזכירה, אלא אובדן בכלל והתחושות שהוא יוצר. הגעגוע למשהו ולמישהו ולכל אחד ואחד מאיתנו יש כזה.
אני מאחל לך רק לכתוב עוד הרבה הרבה על דברים משמחים בחיים.
יישר כח
יוסי בן גלית
[ליצירה]
אבדן צלם אנוש
שלום לך נ ז
אני מבין את האלגוריה וההכללה שבשיר.
צקווה אני שאכן ברמה האישית שמרת בינך לעצמך על צלם האנוש שלך וכל אחד מאיתנו יתאמץ לצאת מהנהנתנות והבינוניות ויעשה משהו קטן יום יום לשמר את האנושיות שלו.
גם רעיון של קבלת שינוי הוא צעד כזה.
בברכה
יוסף בן גלית