[ליצירה]
הזוי.טקסט סתום,תמוהה ומעלה שאלות בעיניין שפיות הכותב.
יש לציין שהכתיבה די טובה אבל מדוע השמות לועזיים?זה ממש הפריע לי בקריאה.
הומור ציני ומצער,אבל הומור.
עד האכזבה בסוף,כשמגלים שהסיפור הזה לא הולך לשום מקום,הוא חביב לקריאה..
בקיצור,אני נקרעת בין הכתיבה החביבה לתוכן המוזר.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כן, אני יודעת... זאת אחת היצירות היותר מוזרות שלי....
והשמות הלועזיים... אין לי מושג, פשוט התחשק לי על איזה משהו שהוא לא מנשה ושמוליק..... (השמות שבהם הייתי משתמשת לו הייתי מחליטה על שמות עבריים)
[ליצירה]
ועדיין: נו, אז?
יש משחק מלים. את מבססת עליו סצנה שחוזרת על עצמה שוב ושוב ולועסת את הבדיחה. ו?
חבל, עם הרעיונות האלה אפשר ללכת רחוק.
ובבקשה אם אפשר להבא להגדיל את הכתב.
[ליצירה]
לא. הסיפור (או משהו) הזה לא נכתב כדי להיות יצירה מהוללת. לא. ואני לא עובדת ועוברת ומשפצת ומתקנת ומפתחת סיפורים בכח. בשביל לעשות את כל זה, אני צריכה השראה. השראה טהורה ונקייה. השראה מהסוג שהיו לי פעמיים ממנה בחיי. עם הקטע הזה שכתבתי, היה לי רעיון חלוש של איזה קו עלילה, אבל לא הייתה לי כמעט שום השראה כדי להפיח בו יותר חיים ממה שהצלחתי. אני יכולה לנסות ולפתח את הקטע הזה בכח, אבל זה לא יעבוד, כי אין לי אפילו כיוון ללכת עליו. את לא מכירה את הדרך שבה אני עובדת, ואל תגידי לי מה אני יכולה לעשות ומה הפוטנציאל של הסיפורים שלי. תודה.
אני מצטערת אם זה היה טיפה תוקפני ומתגונן.
[ליצירה]
כן, אני יודעת... זאת אחת היצירות היותר מוזרות שלי....
והשמות הלועזיים... אין לי מושג, פשוט התחשק לי על איזה משהו שהוא לא מנשה ושמוליק..... (השמות שבהם הייתי משתמשת לו הייתי מחליטה על שמות עבריים)
[ליצירה]
הממ... הייתה לי איזה חצי שעה פנויה, והחלטתי לראות את כל היצירות שלך, אז הנה ביקורת:
הרעיונות לציורים הם סה"כ מאוד טובים, אבל יש משהו בטכניקה, שהוא מאוד לא בסדר, לא אנושי. דבר ראשון, על הרבה מהדמויות, לא נראה שחלים חוקי הפיזיקה, והן תקועות בתנוחות לא טבעיות ומוזרות שמפריעות להסתכל על הציור. כשאת מציירת גוף\איבר גוף, אם את לא יודעת את האנטומיה המדוייקת, את חייבת להסתכל על מודל חי, כדי לראות איך זה פועל. דבר שני, את חייבת להוסיף עוד פרטים לדמויות, כי הן פשוט נראות ריקות. -אני לא מתכוונת ללהוסיף עגילים או אביזרים, או משהו כזה, אני מתכוונת לצלליות, ותווי פנים. את חייבת להפוך את הדמויות שלך ליותר אנושיות. דבר שלישי, שמתי לב שאת משתמשת הרבה בcross-hatching (הטכניקת הצללה שבה את עושה איקסים עם העיפרון). הטכניקה הזאת נועדה לציור בעט ולתחריטים, כי לכלים האלה אין בעצם גוונים, אז חייבים לנקוט בשיטה הזאת. לעיפרון, לעומת זאת, יש גוונים, הרבה גוונים. ולכן לא אמורים להשתמש באותה הטכניקה של העט כדי להצליל. זה לא ממש יוצא טוב. זה ייצא הרבה יותר יפה ואסטתי אם תשתמשי בגוונים של העיפרון כדי ליצור צלליות.
בתכל'ס, הציורים שלך הם מאוד טובים, אבל הם יוכלו להיות מעולים אם רק תשפרי קצת את הטכניקה, כי יש לך כישרון, ואת יכולה. אני מצטערת אם התגובה פגעה בך, או משהו, אבל גם אני הייתי מציירת ככה עד לפני כמה שנים, ואז מישהו בא והעיר לי, ומאז אני מציירת כל כך הרבה יותר טוב. אני גם מצטערת שהתגובה ממש ארוכה.