רעיון נחמד, הביצוע צריך ליטוש: התאורה משטיחה את התמונה וצבע היד כמעט זהה לצבע הרקע. בנוסף, היה צורך בחדות מבדילה יותר בין היד לרקע.
הכותרת נותנת נקודה למחשבה. תודה!
[ליצירה]
רעיון נחמד, הביצוע צריך ליטוש: התאורה משטיחה את התמונה וצבע היד כמעט זהה לצבע הרקע. בנוסף, היה צורך בחדות מבדילה יותר בין היד לרקע.
הכותרת נותנת נקודה למחשבה. תודה!
[ליצירה]
עומר-
לענ"ד אתה טועה כל היופי בתמונה שכזאת שהיא נותנת לך את המקום לראות לחשוב לפרש ולהבין כראות עינך ולכן זה ממש לא נראה לי תמונה סתמית, לכן גם אני חושב שדווקא לא היה צריך לתת כותרת לתמונה...
[ליצירה]
אריה, אסתכן ואומר שנראה לי שזו התמונה הכי יפה שפרסמת...,
-משחק יפה של אור וצל והשחור לבן רק מדגיש עוד יותר,
-קצת חבל שהתמונה ממורכזת מידי (האובייקט, האיש מידי במרכז!)
ואגב אותי התמונה החזירה קצת לימי החגים- מעניין למה...
יישר-כח!
[ליצירה]
אוף אני גם רוצה להיות בים בחורף....
אכן עוד אחת מפלאי העדשה של "קצת אחרת", תמונה פשוט עוצמתית שמשדרת המון!
שימו לב גם להשתקפות השקטה של הסלעים במים שמהווים ניגוד מדהים לבלגאן שלמעלה.
קצת אחרת בהחלט יש לך את זה! (ותלכי ללמוד כבר צילום מקצועי...)
[ליצירה]
א. סוף סוף רואים עוד תמונות שלך כאן!
ב. לגבי התמונה- כרגיל ראיה ויזואלית והסתכלות נכונה לראות אופציות של תמונות, אני הייתי שם את הצללית של הציפור יותר בצד ימין כדי יותר למשוך את העין.
ג. את לא עובדת בדיגיטלי? ממש חבל שהאיכות כ"כ ירדה בגלל הסריקה (זה ממש מפריע בגלל החדות יתר שגורמת ל"מדרגות" בקווים בתמונה)
[ליצירה]
בהמשך לתגובות של קודם...
נראה לי צילום ממש מעניין ויפה דווקא בגלל הקטע שהוא חתוך למעלה (מה גם שאפשר להסתכל על זה לא בתור משהו חתוך אלא צילום של הפרח עצמו) מה שכן, קצת חבל שהחוטים של הפרח לא מפוקסים.
[ליצירה]
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
תמונה יפה
אולי הייתי מנסה קצת להתכופף ולצלם את הכיסא עם קצת יותר מרחבים של הים אבל זה הסתכלות שלי וכמה כיף שלכל צלם יש את ההסתכלות והראיה שלו.
תגובות