[ליצירה]
(למה אתם טוחנים את אותם הדיונים עוד פעם ועוד פעם?!?!?, כן אנחנו יודעים ש"קצת" נגד עריכה וכו וכו...)
לענ"ד קומפוזיציה מעולה ומעניינת!,
אותי דווקא עניין באיזה עדשה צילמת (מן הסתם עדשה ארוכה אבל השאלה כמה..)
לגבי הצבע של התמונה- קודם כל אי אפשר אף פעם לשנות את המציאות ב. אם את מצלמת בדיגיטלי אז יש את מה שנקרא WB -"איזון לובן" (איזון של הלבן בתמונה) זה נושא קצת מסובך ולומדים אותו בעיקר מנסיון אבל אם תאמרי לי איזה מצלמה יש לך אז אולי אני יוכל לנסות להסביר,
חנוכה שמח ומאיר לכולם!
(ואולי יהיה תמונות מאילת......., יש למה לצפות)
[ליצירה]
[ליצירה]
שאלה קטנה-
התמונה ערוכה בפוטושופ או שהצבעים מקוריים? (מתמונות קודמות נראה לי שאתה די אוהב את התוכנה הזאת...)
[ליצירה]
הי לכולם!
א. (אין לי כוונות להתחתן בקרוב) אבל אני מודיע מראש שאם אותה אחת לא תתלהב מאירוסים- חבל"ז...
ב. האירוס הוא "אירוס שחום" שפורח בימים אלה ממש בנחל תקוע, ביער דודאים ובעוד כמה מקומות- רוצו לראות!!!
ג. האובייקט נראה קצת מודבק לא בגלל הענפים הייבשים אלה בגלל הפלאש...
ד. לגבי אותם הענפים-צר לי אבל אני לא נוהג לשנות את פני הטבע בשביל התמונה שלי (בתור עקרון) אם זה מפריע למישהו תמיד יש פוטושופ
תודה לכל המעודדים, יוחאי
[ליצירה]
א. "הלך רוח"- אם הייתי יודע לעבוד עם תוכנות עריכה אפשר היה לומר אולי שאני ערכתי את זה... (מה גם שאני מתנגד לָדָבָר עקרונית...)
ב. אם כבר דיברתם על הנושא אז אכן התמונה צולמה בכפר-דרום באווירה ובתחושות של אותם הימים של לפני-גירוש (וסליחה שאני עוד פעם מערב את הנושא)
חג סוכות שמח לכולם!!
[ליצירה]
נראה לי....
בס"ד
שהקטע הזה רדוד מאד לעומת מה שהרגשת בארוע עצמו.
ואם כבר הזכרת את השירים ששרתם שם, אני אישית כבר לא מסוגל לשמוע חלק מהשירים, נמאס מהקטע הזה שמנסים כל פעם לחזור ולחוות מחדש את החוויה ע"י השירים ולא מבינים שככה רק שוחקים אותם,
מעניין אותי לדעת אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני ואשמח לשמוע תגובות ולפתוח דיון בנושא...
[ליצירה]
כשקראתי את הקטע עלו לי מחשבות דווקא על
"מוות".
הקטע מדגיש בצורה כ"כ חזק וכואבת את החלל הריק, את הבור שנפער ואת ההרגשה של כל העולם ממשיך והאדם שקוף/ריק/מביט מבחוץ על כל זה.
"מגורשת" אני שלא הייתי גר בגוש הספקתי קצת לשכוח שיש עדיין אנשים שחיים במציאות הזו, ובזכותך עלה הנושא שוב לתודעה שלי, תודה!
בברכת גאולה שלמה!
תגובות