חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
תודה לך על התאור המדויק של יהדות אשכנז
ומנהג האכילה שלהם בבתי הכנסת אשר נותר באותה
המתכונת עד היום הזה.
כנראה שבגלל מחירו וטעמו המפתה כאחד.
נהנתי מהסעודה וכמו שאמר חיים נותרתי רעב לדג
מלוח.
תודה לך:
חיים
[ליצירה]
מאחר ואין רואים את התגובות אין יודעים באם הגבנו או לא וזה מתחיל להראות את חסרונו!
כתיבתך נפלאה עם חשיבה עמוקה יודע ליצור תמונה
מפרי דמיונך כאילו זה קרה ממש בכל הנונסנסים שלך,
כאשר דרידל הדמות הראשית.
בל תחליפנו כי כבר התרגלתי אליו.
מקסים יפה מלמד עם אווירה המשרה רוגע.
שלום עליכם של האתר.
תודה:
חיים
תגובות