חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
חיים תודה לך על תגובתך!
לקרוא לזה תמונה נו ניחא!
זהו רישום קליל ומהיר בצבעי פסטל שנהרס על ידי הפלש בשעת הצילום באיזור השער.
אבל כמו שאומרים שיהיה !
כדי להנות מעט מבכיו של אחר חהחהחהההה
[ליצירה]
הכי יפה הגיבה מיבלאנש ליצירתך:
לשירי מהפכה יש סיגנון מסויים ואתה שולט בו!
מאו, לנין ,סטלין ועוד אחד ימח שמו גם שלט בו!
התרצה להיות אחד מהם?
לא אומר שאין לך כישרון, אבל כן אומר: מבוזבז!
וזה חבל מאד.
חיים
[ליצירה]
כתיבתך כה לבבית ומלאת חוש הומור לגבי הסובב
אותך כמו על עצמך.
אישיות מיוחדת מסתתרת מאחורי שימך [שם בדוי]
אדם חם מלא ברגשות חזקים ואוהב חברה.
מביט על הסובב במעט סרקזם.
צעיר חכם וחריף.
תודה לך על כל שכתבת תכתוב ועליו תשקיף!
אני נהנתי וזו הייתה תגובתי על הנכון או שגוי,
בצידה התנצלותי:
תודה חיים נוי
[ליצירה]
לא ידידיי זו לא אופרה ולא דמיון, זה פשוט היה חייב לפרוץ!
מקסים גם בכתיבתו וגם בגילוי אשר לשם כך
דרושה נפש אמיצה ויושר עצמי.
תודה לך על הכל וגם על היצירה הנפלאה:
חיים
[ליצירה]
גליה חמודונת אין לי מושג מספיק על מנת להבין
באם זה שיר, אף כי נראה לי שכן.
לגבי התוכן מסכים עם כל מילה.
זה טוב כתוב יפה ועונה למשאלות לבי.
כולי הזדהות איתך.
תודה על יצירה נפלאה בעיני:
חיים
[ליצירה]
הלא אמרתי לך שאתה בין הטובים ביותר באתר?
צר לי לאכזב אותך: אתה הכי טוב!!!
תודה, תודה ושוב תודה עם כל הפירגון אשר מסוגל
יוצר לפרגן בו ליוצר אחר.
חיים
[ליצירה]
רדף השיג החמוד!
אני רואה שבסוף אתה השגתה אותי!
האם זאת כל תגובתך לשירי זה?
אבל אם שאלת האין זה כתוב כך?
אכן כן רק שזה יהיה באפריל אזי מה אני יכול להגיד?
הן תפשת אותי בשקר לא?
בכל אופן תודה לך גם על התגובה הזו:
חיים
תגובות