איי... מקסים.
מה יש לך שם, שעושה את ציוריך כ"כ טובים?
צבעים מרהיבים ותחושת היסחפות . הצטיירה לי תמונה של אדם שיצא למסע במדבר - טיול ארוך מאד ומייגע.
תודה!
[ליצירה]
איי... מקסים.
מה יש לך שם, שעושה את ציוריך כ"כ טובים?
צבעים מרהיבים ותחושת היסחפות . הצטיירה לי תמונה של אדם שיצא למסע במדבר - טיול ארוך מאד ומייגע.
תודה!
[ליצירה]
ילדי החמוד שלום לך!
השיר הזה הוא פשוט מגניב ואת תגובתך כיצירה
לא אאכזב, מאחר וכתובה ממש מהלב.
נכון זה לא פושקין גם שקספיר לא,
כי כל אחד כותב מה יפה בעינו.
שמחתי לראות שבסוף אתה כאן,
כמו כן להוכח שלשכנוע מוכן!
ברוך הבא ובהצלחה:
חיים
[ליצירה]
ציור אקריליק על בד בתוספת צבעי שמן היוצרים את הזר. גודל 90x45 ס"מ.
סילחו שאיני כותב בתוך היצירה אבל כבר פעמיים נמחקה לי יצירה בצורה זו לכן איני חוזר על הטעות יותר.
זוג שנישא הרגע וכל אחד במחשבותיו הוא.
לכן הערפל.
אף אחד לא יודע את הסיבות האמיתיות של השני:
למה בחרו זו את זה וזה את זו.
תהנו ממציאות החיים ובה אנו נעלמים גם מבלי לספר.
[ליצירה]
ושוב תהלל עירך
ומזמין לראותה ביופיה.
את עיר הבירה ועולמה סביבה כחג לקראת החג
עלמה ועלם הפוסעים בתלם בשדה בור.
כמה יפה וברור.
אהבתי ואהדתי:
תודה חיים
תגובות