[ליצירה]
יצירה משגעת!!
האור של השקיעה...כל כך נוגה ומרגיע.
העיר עצמה נראית כעוד דקה והיא נרדמת....מאוד מרגיע להתבונן בציור הנפלא הזה.
תודה על עוד יצירה קסומה ומקסימה.
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
תמימות אי אפשר להשיב, לא משנה מה ברגע שהיא נעלמת, אובדת או מתנפצת עקב אירועים, היא אובדת לנצח. נכון שחלק קטן ממנה תמיד אבל תמיד יישאר, אבל התמימות עצמה, מהותה ומה שהיא-ברגע שנעלמת, זהו, אין מה לעשות. אני לא חושבת שאפשר להשיבה. זו תכונה מולדת שעם הזמן נועדה להיהרס, כי אלו הם החיים, אם היינו תמימים כל חיינו לא היינו מסוגלים לחיות...כך שבאיזשהו מקום טוב שהיא נהרסת. ככה אנחנו לא נשארים עיוורים יותר מדיי, וכן את צודקת, יש בי הרבה תמימות, שלאט לאט נפרמת...ועוד חלק נעלם, אבל היא עוד שם קיימת.....זה בטוח.
תודה רבה על התגובה ועל הכל...
[ליצירה]
אליק, כשכתבתי "מהזה כבר משנה" לא התכוונתי מה האהבה כבר משנה....לא התכוונתי ל" מה זה משנה אם יש אותה או אין, זה אותו דבר" ...כלל וכלל לא, להיפך, אני יודעת מה היא טומנת בחובה ועל כן אני כל כך מעריצה אותה, כוונתי הייתה שאם אתה כבר ממילא נמשל על ידי האהבה והרצון לאהבה, ואתה כבר בכל מקרה אבוד, אז אם תחווה אהבה ותפגע ממנה גם אז תהיה אבוד, אז ככה או ככה אתה אבוד...לכן זה כבר לא משנה. רק רציתי להבהיר את העניין.
תגובות