תודה לכל המגיבים ליצירתי זו!
ולאפיזודה חולפת: אני לא שברתי דבר זה צויר לפני
קרוב ל-40 שנה ואם היו שם בנינים חדשים פשוט התעלמתי מהם כי אינם מתאימים לדעתי אל המטרה
אותה הצבתי לעצמי בציור זה אל שמי בדולח ובתי הזהב של העוני והיופי בישן.
חיים
אגב בציור הבא של ירושלים תראו את מבטי לעתיד
על העיר ובה שני מאפינים האחד מגדל דוד ובית המקדש השלישי שיבנה במהרה בימינו.
חיים
[ליצירה]
אהבתי מאוד את הציור, הגוונים שבחרת מוציאים את כל הזהב והזוהר של העיר, ככל שהסתכלתי יותר בתמונה כך מצאתי יותר דברים ברורים בעיניים
שזה מדהים
וואו
צ'וקו
[ליצירה]
אין אדם אשר לא נתפש בתחושת הבדידות,
רק אל תתחיל להנות ממנה כי בסוף הן משתגעים.
לעניין השיר: כתוב יפה מאד ועם סיום מצויין.
ממש נהנתי תודה לך: חיים
[ליצירה]
שיר יפה מאד, אולם טעות אחד יש בו והיא שבו כל
גיל אנו רודפים אחר הפנטזיות ואחר כל שרשמת בשירך.
ואת יודעת למה?
כי זה אשר נותן תמריץ לחיים.
שיר יפה, כתוב יפה ומאד נהנתי.
תודה: חיים
[ליצירה]
אתה שואל על הנעלם הגדול והלא מוחשי,
רבות התהיות בנושא זה ותשובות עוד יותר.
מה שנדרש מאיתנו זה לחיות לא יותר,
היא אינה מוחשית מקומה במח,
לפעמים אותה נצרח, לעתים רוצה לשמוח.
אהבתי ואהדתי.
תודה:
חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
תגובות