חמודה הג'ינג'ית הזאת:)
תמונה חדה.
לדעתי המחשב גורע בצורה משמעותית מהאיכות והרגש שבתמונה.אם היא הייתה מוצגת בגלריה על רקע שחור הפוטנציאל הרב הטמון בה היה מתגלה בהדרו..
ובכל אופן מזל שהיא כאן,כי אם לא,לא היינו זוכים.
Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And Don't you know
[ליצירה]
חמודה הג'ינג'ית הזאת:)
תמונה חדה.
לדעתי המחשב גורע בצורה משמעותית מהאיכות והרגש שבתמונה.אם היא הייתה מוצגת בגלריה על רקע שחור הפוטנציאל הרב הטמון בה היה מתגלה בהדרו..
ובכל אופן מזל שהיא כאן,כי אם לא,לא היינו זוכים.
[ליצירה]
עשה לי חשק לצייר.
Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And Don't you know
[ליצירה]
אני ממש אהבתי, כאחת שלומדת כימיה בשנתה האחרונה בתיכון אני מבינה בדיוק על מה אתה מדבר!
אני לא יכולה לספור את הפעמים שחשבתי לקפוץ מחלון הכיתה או לעשות משהו רק כדי שיעיפו אותי החוצה בשעה 3 בצהריים בה למדנו על פולימרים.
בכל מקרה- קליל משעשע ומעלה הזדהות.
תודה!
[ליצירה]
וואוו! זו שאתה כותב לה את כל השירים הללו ממש ברת מזל.
שיר מלא אהבה, יופי של כתיבה, עשירה, מלאת ציורים-ממש אפשר לדמיין את הסיטואציות.
תודה רבה על יצירה מקסימה.
[ליצירה]
כל כך מבינה.
כל כך מזדהה.
סבתא שלי גם נפטרה לא מזמן....כל דבר מזכיר לי אותה....אבל כבר קשה לבכות.....אין יותר כוחות.
אז אני רק נזכרת.....פרצי נוסטלגיה שמצד אחד עושים טוב ומצד שני משאירים טעם מר של געגוע....
אותם מאכלים שרק היא ידעה להכין-ושוב לא תכין.
אותן שיחות שאפשר לעשות רק עם סבתא-כי היא סבתא.
אותם הדברים שלא יהיה ניתן לשחזר לעולם-כי הן מתו-יחד איתה.
תודה.
תגובות