בע"ה.

 

אל תסגור את העיניים!

אמוש, לא! אני רואה איך תישן אח"כ בלילה, מה אתה חושב שאמא היא מנוף שכל הזמן צריך להרים לך את המוצץ?! אמא היא גם לא מכונת קפה שבשלושה שקלים אפשר לקנות אותה.

אם תמשיך אם ההתעפצויות האלה, אני אשים לך קיסמים בעפעפים! אני מזהירה, אני אקח לך ת´דובי ואז תהיה לך סיבה טובה לבכות.

אני לא ארשה שככה הבן שלי ישטה בי. אני אמא ש´ך, מגיע לי את הכבוד המינימאלי הזה. אני סחבתי אותך תשעה חודשים, בשביל מה? בשביל שתסחב אותי עכשיו כל לילה- כל הלילה?!

די, אל תתחיל שוב עם הבכיות שלך, חאלס, זה לא יעבוד לך יותר, אני לא נכנעת, אני אמא כבר 16 שנה יש לי ותק, תעשה צקצוקים בלשון, תעשה צחקוקים בגרון, זה לא מזיז אותי, להיפך, זה טוב, זה משאיר אותך עירני. כן, יופי חומד, תמשיך, זה כיף שאתה עושה נעים לאמא בגב, כן אפשר קצת למטה יותר, כאן בדיוק. אוח, אתה שובה עם החיוך שלך מבעד למוצץ, אם אתה רוצה לתת לי נשיקה אז, בלי מוצץ טוב?

עכשיו, תן לי להמשיך לנהוג, אחרת נתהפך ח"ו.

אאאאהההה!!!!! משוגע! אתה נופל! אל תצא אף פעם לבד מהמושב, בטח לא באמצע נסיעה.

אני כבר לא בטוחה איך אני מעדיפה אותך עכשיו, ישן או ער, מה שבטוח ח ג ו ר.

הבנת את זה? אמוש? לא! שוב נרדמת לי. לא, הלכה כל תוכנית הערב. איך אני אצא אם רינה לארובי כשאתה צורח לרות כל הלילה, היא לא תסכים לעשות עליך יותר ביביסיטר, ואין לי משהי אחרת, מה גם שהיום יום שלישי ויש לה חוג אומנות.

אוף, בשם בריאות הילד אני קובעת שזה לא בריא לילדים לישון בזמן נהיגה, הם עלולים לאבד את שיווי משקלם כך שרוב השומן שלהם יצטבר רק בקפלים של צד שמאל, דבר שגורם להם לנשימה כבידה, מה שמפריע לחמצן להגיע לראש, דבר שגורם לבחילות והקאות, כך שבפעם הבאה שתצטרך להקיא, אתה תשמור את זה בבטן ´תה מבין, זה לא אשמתי שאתה ישן בזמן נסיעה, אני לא צריכה בגלל זה לאחר לאירובי.

אמוש, אנא ממך, please, בשביל האמא שלך שכל כך אוהבת אותך שמוכנה לעשות למענך הכל, (אפילו לעקוד אותך על גבי המזבח), אנא אל תישן, תחזיק מעמד רק עוד קצת, עד שנגיע הביתה....

ZZZzzzz

 :(