בצילום אני לא מבינה בכלל, אבל בכולופן-
אישית קיבלתי את ההרגשה שעמוד כיבוי האש צופה על הכביסה התלויה, ואז זה התחלק לי לשניים ואיני יודעת עם איזה אני מזדהה יותר:
אחד- תמיהה. מה זה הדבר הזה שצץ לי מול העיניים??? והשני- מיקוד מרוכז ביותר של העמוד, מוכן בכל רגע לפתוח רעה ולקלקל את עבודת הכובס/ת.
ואני נמנעת מלהיכנס לקישור של דברי עם הכותרת, כי לא יהיה לזה סוף.
במבט שני שמתי לב גם לחיוך הסלחני, נבוך משהו בעמוד הלזה.
[ליצירה]
וואו!
בצילום אני לא מבינה בכלל, אבל בכולופן-
אישית קיבלתי את ההרגשה שעמוד כיבוי האש צופה על הכביסה התלויה, ואז זה התחלק לי לשניים ואיני יודעת עם איזה אני מזדהה יותר:
אחד- תמיהה. מה זה הדבר הזה שצץ לי מול העיניים??? והשני- מיקוד מרוכז ביותר של העמוד, מוכן בכל רגע לפתוח רעה ולקלקל את עבודת הכובס/ת.
ואני נמנעת מלהיכנס לקישור של דברי עם הכותרת, כי לא יהיה לזה סוף.
במבט שני שמתי לב גם לחיוך הסלחני, נבוך משהו בעמוד הלזה.
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
כשקראתי את הקטע עלו לי מחשבות דווקא על
"מוות".
הקטע מדגיש בצורה כ"כ חזק וכואבת את החלל הריק, את הבור שנפער ואת ההרגשה של כל העולם ממשיך והאדם שקוף/ריק/מביט מבחוץ על כל זה.
"מגורשת" אני שלא הייתי גר בגוש הספקתי קצת לשכוח שיש עדיין אנשים שחיים במציאות הזו, ובזכותך עלה הנושא שוב לתודעה שלי, תודה!
בברכת גאולה שלמה!
[ליצירה]
(למה אתם טוחנים את אותם הדיונים עוד פעם ועוד פעם?!?!?, כן אנחנו יודעים ש"קצת" נגד עריכה וכו וכו...)
לענ"ד קומפוזיציה מעולה ומעניינת!,
אותי דווקא עניין באיזה עדשה צילמת (מן הסתם עדשה ארוכה אבל השאלה כמה..)
לגבי הצבע של התמונה- קודם כל אי אפשר אף פעם לשנות את המציאות ב. אם את מצלמת בדיגיטלי אז יש את מה שנקרא WB -"איזון לובן" (איזון של הלבן בתמונה) זה נושא קצת מסובך ולומדים אותו בעיקר מנסיון אבל אם תאמרי לי איזה מצלמה יש לך אז אולי אני יוכל לנסות להסביר,
חנוכה שמח ומאיר לכולם!
(ואולי יהיה תמונות מאילת......., יש למה לצפות)
[ליצירה]
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
מעניין ונחמד, קצת חבל שרואים את הסלסלה בצד שמאל- עוד שניה של תכנון התמונה היתה יכולה להוסיף מאד!
סה"כ תמונה מעניינת ומסקרנת שגרמה לי לבהות ולחשוב יישר-כח
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
עומק שדה....
רפי לטעמי אם משהו לא הולך לך בצילום הפיתרון הוא בחיים לא פוטושופ....
קצת לגבי עומק שדה: ככל שאתה עומד רחוק יותר המעצם המצולם אז הפונקציה של צמצם פתוח או סגור פחות משפיעה יכול להיות שבגלל זה לא הגעת לתוצאה הרצוייה
תגובות