יוחאי היקר אין לי מושג על מה הויכוח כן יצירה או לא יצירה! לי אישית אין כלל ידע בצילום ואיני מתיימר
שאני מבין בה יצירתיות בצילום,
כל שאוכל לומר הוא שהצבעים כה נפלאים ותואמים האחד את השני שזה טרוף עד כדי להכניס את הצופה
לשלווה ולעונג רגעי.
תודה כי אהבתי וסלח לי חיים על בורותי בצילום.
קומפוזיציה נהדרת-
לא הצלחתי להבין אם זאת השתקפות או נוף ניבט, אבל זה טוב לכאן ולכאן. החלון כמסגור הוא רעיון מוכר, אבל הקומפוזציה המאורכת היא טובה מאוד, והמינון של הקיר טוב מאוד.
ואולי זאת רק פרשנות שלי, אבל הניגוד בין החלון הישן, הבניין החדש, שלפניו מסתתר בניין ירושלמי טיפוסי יוצר ניגודים מעניינים, מהאלה שאפשריים רק בירושלים, ומצדיק את שם התמונה, למרות שבמבט ראשון גם לי היה קשה איתה
יוחאי, אתה משהו משהו. תבוא יותר!
אם מישהו לא מזהה בניין ירושלמי כשהוא רואה אותו, שילך לצלם בת"א או בים המלח. זה בטח יצא הרבה יותר טוב. שמע האמת ממי שאמרה, ולא משנה דעתו רק בגלל שם היוצר.
יוחאי, אני נהנת מתמונותיך בכל פעם מחדש, מוצאת בהן משב רוח מרענן ומגוון!
באשר אליך מר פינקס(ון הקטן) התגובות שלך ממש בלתי נסבלות, טומנות בחובן פלצנות לשמה!!! כשילדה קטנה ולא מוכשרת במיוחד שולחת תמונה רגילה ודבילית לחלוטין (שלפי דעתי נראה שכל הסיפור הזה מפוברק בכלל...) אתה נפעם מהעומק ומהכישרון. כשבקרים את יצירותיך, האגו הנפוח שלך מתלהם ולא מוכן לקבל. כששמים תמונות באמת טובות כמו של יוחאי אתה הופך להיות גוש שליליות.
איזה מן יוצר אתה בכלל? אני לא יכולה להגיד לך לפרוש בשיא מפני שלעניות דעתי אתה רחוק מלהגיע אליו. אז עשה טובה וצא לפרישה מוקדמת.
לדעתי, חלון כזה יש גם בתל אביב, מגדל כזה יש גם בתל אביב. מה מיחד את התצלום לקרוא לו ירושלים 2 בגלל אזור החיוג? הקומפוזיציה משעממת כמו כל צילום ממורכז, אם כבר להבליט משהו אז לפחות שהניגודיות תשתנה. גם זה איננו. אם הכוונה לספר כי ירושלים נכנסה לעידן האנטנות הסלולריות. אז הצילום מוצלח:)
[ליצירה]
יוחאי היקר אין לי מושג על מה הויכוח כן יצירה או לא יצירה! לי אישית אין כלל ידע בצילום ואיני מתיימר
שאני מבין בה יצירתיות בצילום,
כל שאוכל לומר הוא שהצבעים כה נפלאים ותואמים האחד את השני שזה טרוף עד כדי להכניס את הצופה
לשלווה ולעונג רגעי.
תודה כי אהבתי וסלח לי חיים על בורותי בצילום.
[ליצירה]
קומפוזיציה נהדרת-
לא הצלחתי להבין אם זאת השתקפות או נוף ניבט, אבל זה טוב לכאן ולכאן. החלון כמסגור הוא רעיון מוכר, אבל הקומפוזציה המאורכת היא טובה מאוד, והמינון של הקיר טוב מאוד.
ואולי זאת רק פרשנות שלי, אבל הניגוד בין החלון הישן, הבניין החדש, שלפניו מסתתר בניין ירושלמי טיפוסי יוצר ניגודים מעניינים, מהאלה שאפשריים רק בירושלים, ומצדיק את שם התמונה, למרות שבמבט ראשון גם לי היה קשה איתה
יוחאי, אתה משהו משהו. תבוא יותר!
[ליצירה]
אם מישהו לא מזהה בניין ירושלמי כשהוא רואה אותו, שילך לצלם בת"א או בים המלח. זה בטח יצא הרבה יותר טוב. שמע האמת ממי שאמרה, ולא משנה דעתו רק בגלל שם היוצר.
[ליצירה]
גם לפינקסון
יוחאי, אני נהנת מתמונותיך בכל פעם מחדש, מוצאת בהן משב רוח מרענן ומגוון!
באשר אליך מר פינקס(ון הקטן) התגובות שלך ממש בלתי נסבלות, טומנות בחובן פלצנות לשמה!!! כשילדה קטנה ולא מוכשרת במיוחד שולחת תמונה רגילה ודבילית לחלוטין (שלפי דעתי נראה שכל הסיפור הזה מפוברק בכלל...) אתה נפעם מהעומק ומהכישרון. כשבקרים את יצירותיך, האגו הנפוח שלך מתלהם ולא מוכן לקבל. כששמים תמונות באמת טובות כמו של יוחאי אתה הופך להיות גוש שליליות.
איזה מן יוצר אתה בכלל? אני לא יכולה להגיד לך לפרוש בשיא מפני שלעניות דעתי אתה רחוק מלהגיע אליו. אז עשה טובה וצא לפרישה מוקדמת.
[ליצירה]
קומפוזיציה?
לדעתי, חלון כזה יש גם בתל אביב, מגדל כזה יש גם בתל אביב. מה מיחד את התצלום לקרוא לו ירושלים 2 בגלל אזור החיוג? הקומפוזיציה משעממת כמו כל צילום ממורכז, אם כבר להבליט משהו אז לפחות שהניגודיות תשתנה. גם זה איננו. אם הכוונה לספר כי ירושלים נכנסה לעידן האנטנות הסלולריות. אז הצילום מוצלח:)
[ליצירה]
אז ככה חברים-
האמת שאין לי מושג למה קראתי לתמונה ככה פשוט זה המחשבה הראשונה שעלתה לי, יכול להיות שלא ממש מתאים אבל לי זה אומר.
"אין מילים"- התמונה במקור (בקובץ הדיגיטלי שלה) היא הרבה יותר גדולה ואני חייב לצמצם אותה כדי שהיא תעלה לאתר, אלה הם חיינו....
חנוכה שמח וחודש טוב לכולם!
[ליצירה]
תמונה יפה ומעניינת, יפה שהתכופפת וצילמת מגובה האדמה- רואים את זה, אולי היה כדי קצת לפתוח את הצמצם כדי שהרקע יהיה קצת מטושטש.
באיזה מצלמה את מצלמת?
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
תגובות