[ליצירה]
יש פה כח בכוח (בפוטנציאל), שקצת הולך לאיבוד בגלל האורך. לו היית שואל אותי, הייתי מציעה לך להוריד את הבית הראשון (הוא גוזל אנרגית-קוראים יקרה). ובכ"ז - יש פה כח (ואהבתי מאוד את "כופרים את רוחו" על שלל משמעויותיו).
[ליצירה]
בס"ד
אשריך! איזה שיר יפה. איזו אהבה. זה כתוב כל כך יפה. ממש מרגישים את השיר. איזה כיף לקבל חיבוק של אהבה מהקב"ה.
'ולעת השחר עולה' - אולי ולעת עלות השחר?
[ליצירה]
יפה מאוד! באמת זה כך לפעמים בלילה. בשעות האלה בעיקר, המחשבה נפתחת (אולי בגלל זה אנשים נוהגים לעשות שחנשים דווקא אז..?)
כנראה שגם הנשמה מרגישה הכל יותר חזק אז...
תודה
[ליצירה]
בכמה מקומות החריזה מאלצת את הטקסט - לדוגמא מיתוק, מילה שלא שמעתי עליה; הכנסת כאן את השורש כך שיתאים לחרוז וזה צורם.
בעוד כמה מקומות החריזה לא מדוייקת, כדאי להקפיד. ועת=נקבה, ולכן צ"ל 'נוראה', לא 'נורא'.
[ליצירה]
(כמעט) תמיד כשרוצים שיצא משהו הוא ממאן לצאת.
ובעיניי כל דבר הנאמר מן הלב לדף הוא יצירה.
מה שבשביל אחר יכול להראות כקשקוש חסר משמעות בשבילי הוא עולם ומלואו.
מקסים.
תודה לך.
[ליצירה]
אמן!
התרגשתי! כך בדיוק אני מרגיש.
הכל בודאי יתהפך לטובה! השאלה מתי??
לדעתי האישית, אנחנו (בעיקר ציבור תורני ביש"ע) באמת מנותקים מהעם. יש היום עוצמות של מסירות נפש שמתבטאות במבצעים נפלאים של פנים אל פנים, אחיזה בלתי מתפשרת בארץ ועוד, אבל..
כל זה בדיעבד. אנחנו צריכים להיות שם בתל- אביב, ברמת- השרון ובהרצליה! לא סתם להיות. להיות שם עם כל החזון, עם תורה גדולה בכמות ואיכות ועם כל המבצעים הנפלאים! (גם המצוה "לא להשאיר את הארץ לשממה, מתקיימת כך בשפע..).
זה דורש עבודה גדולה, ושינוי מודעוּת מסויים, אבל אם אלפי אנשים תורניים יעברו להתגורר בערים עם מודעות של שליחוּת, תוך שנים ספורות, הכל ישתנה בע"ה! אבל שינוי עמוק, של העם. גם בבחירות זה יתבטא..
[ליצירה]
ממש נהנתי לקרוא!
קריאת השיר הזה, כבר גורמת לי לרצות
להרפות..
מכל הסיבוכים והתוספות.
ולהתחדש לגמרי!
בשבת, הצלחתי קצת להרגיש ככה..
היה נפלא!
תודה רבה!!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
סיפור יפה ומעורר מחשבה!
מעניין לגלות שהמלך, שבמבט ראשון, מעלתו גבוהה
וחשובה, הוא בעצם, גרוע ושפל מהאיכר הפשוט, שאפילו אין לו יכולת להזיק יותר מדאי..
לא תמיד בעל האמצעים, הוא המועיל יותר והמאושר יותר.
תודה על האמת הזו!