במרוצת השנים, תוכניות הבישול הלכו ורבו. נתון מעניין הוא שקהל היעד של תוכניות אלו הוא קהל הנשים ומי שמעביר את התוכניות כמעט תמיד יהיה שף לא שפית, שף. יוצא שבעצם גברים, מלמדים נשים לבשל. מי אמר שבנים לא יודעים לבשל?


הטלוויזיה נדלקה, אך הפעם מטרת הדלקת הטלוויזיה הייתה לשם רעש רקע, ארבעה סוחרים, חטפו עכשיו את מכות חייהם על כך שהסחורה לא עברה בשלום את הגבול. הוא נתפס ע"י המשטרה והעולם התחתון לא סולח. אז למה ההוא בטלוויזיה מדבר על עגבניות שרי?(כן האלה הקטנים).


22:00 רפ"ק אבי לוי היה בדרכו הביתה, כשהוא קיבל את הטלפון. היה זה יום שגרתי במחלק הסמים של מחוז דרום, כמה נחלאווים  לשעבר שנתפסו על אחזקה, סמים קלים לא משהו רציני. אבל השיחה הזאת בישרה על עוד כמה שעות לפני שהוא מגיע הביתה הוא צריך לנסוע לניצנה. הנסיעה הייתה קצרה, בדרך אמרו לו להגיע ישר לנקודת ההשמדה. 250 ק"ג מריחואנה לא הולכים ברגל צריך לשרוף על מנת להשמיד. רפ"ק לוי עמד כנראה קרוב מדי כי הוא לא יכל להמשיך לתפקד אז שלחו אותו הביתה... 


אבי הגיע הביתה במצב רוח טוב מהרגיל, מזל אשתו אף החמיאה לו על החיוך הרחב שהיה מרוח לו על הפנים. אבי נכנס למטבח וראה שקית של עגבניות שרי (כן האלה הקטנים). אבי החליט שבא לו על ארוחה עכשיו "כן מזל, ב2 לפנות בוקר". וכך בפעם הראשונה בחייו הוא הוציא מחבט מהמגירה.

הוא התחיל בסלט עגבניות שרי (כן האלה הקטנים), עם שום ושמן זית. אחרי זה עבר לפילה דג מושט גם הוא איך ניחשתם עם העגבניות הקטנות האלה, מרק עגבניות מטורף עם הרבה פלפל. לקינוח עוגת דובדבנים (גם זה סוג של שרי). הוא ישב לאכול עם כוס "בלאדי מרי"(מיץ עגבניות ווודקה) איך שהוא לקח שלוק מהמשקה הוא נרדם.


בבוקר מזל החמיאה לו על האוכל המעולה, שהיא אכלה לארוחת בוקר. היא התפלאה מזה שהוא בישל בלי ידע מוקדם בלי ספר וכו'. בצהריים הוא יצא למשמרת שלו והמשיך את חייו כרגיל אך כל פעם שהייתה תפיסה גדולה מזל הייתה זוכה לארוחת בוקר גורמה.


ארבעת הסוחרים שלנו זכו לקפח את חייהם לקול ערב מהטלוויזיה שדיבר משהו על ענבים ...

ובבוקר למחרת מזל קמה לארוחת בוקר על בסיס יין ענבים ירוקים ועלי גפן.

אם גבר מבשל זה כנראה קשור לסמים בצורה כזו או אחרת.