הוא לא זכה בכוכב נולד בפעם הראשונה, ולא בפעם השנייה וגם לא בכל הפעמים שבאו אחרי זה, אבל הוא תמיד ניסה.            שנה אחרי שנה הוא היה מגיע לאודישנים ועושה לריקי גל פן עם הקול שלו.                  

הוא היה גרוע אבל אהב לשיר, והאמין בעצמו כל כך, האמין  כמו שאף אחד אחר לא האמין.                                      אחרי שנים של ניסיונות הוא התחיל להתעייף,הגיל עשה את שלו, הוא החליט לפנות למשהו אחר, משהו שאין לו שום קשר לשירה, הוא התחיל ללכת לאודישנים של משחק ודלתות רבות נפתחו בפניו.                                                              הוא נבחר להוביל את הקמפיין של בזק-נט בתפקיד התוכי המדבר ועשה גם אודישן למחזמר ואפילו התקבל, הוא הסכים להכל רק לא לשיר, בשום פנים ואופן לא הסכים לשיר.           בסוף השתכנע, הוא פתח את הפה ולא סגר אותו, הבוחנים מחאו לו כפיים ואמרו "כל הכבוד, אתה תהיה עורב מושלם" והוא נהיה לעורב, ופעם אחרי פעם הוא נכנס באופן מושלם לתפקיד העורב הרע של היער, כולם השתגעו ממנו, כל יום ראו אותו בתוכנית אירוח אחרת, אצל אודטה הייתה לו פינה פעם בשבוע.              הוא היה הקמע של כל צוות המחזמר, אבל זה לא נמשך הרבה זמן.                                                                       באחת החזרות הוא התאמן על הפעלול הכי חשוב והכי מסוכן בהצגה שבו הוא מרחף מעל היער ומתחיל פתאום לעוף הלוך ושוב במהירות מסחררת שתמיד הדהימה את כולם, רק שהפעם זה לא הלך והוא נכנס בפנס שמחליף צבעים ושבר את כנף ימין.                                                        

אחרי יום מצאו לו מחליף, הוא היה שבור, ישב בבית וחיכה לטלפון.                                                                    אחרי שנה הוא מצא את עצמו בלי קריירה בכלל, מתפרנס מחלוקת מכתבים כשהוא מחופש ליונת דואר.                                                            

וכשזה נמאס לו אז גם הוא, אסף את הנוצות ועף מהארץ.