בבסיס הייתה לנו מכונת קוקה קולה מדברת, לא סתם משמיעה קולות אלה ממש מדברת, כשאתה קונה ממנה היא אומרת "תודה" וכשהיא גונבת היא אומרת "סליחה".

באוגוסט הגיע מחזור חדש של טירונים וטירוניות, הבנות היו מורעלות והבנים שבוזים – רובם רצו להגיע לסיירות ונפלו על פלוגה מעורבת.         

רותם הייתה הטירונית הכי נמוכה, אבל בהתחלה זה לא כזה הפריע לה, להפך! היא קיבלה "מקוצר" ,הבעיות התחילו בשבוע השלישי ,בבוחן מסלול שם ´הקיר´ עשה לה בעיות.                                                                   

שני המש"קים התערבו בניהם על פחית קולה,מי יצליח להעביר הכי הרבה בנות בקיר, לא כולל רותם.                

הסמל לקח את רותם "פרויקט אישי" – ככה קוראים לחייל שאין לו יכולת אבל יש לו פוטנציאל.                     

כשכל הפלוגה הייתה עוברת כבר מהקיר למקבילים,לספסל דריכה ועד הקטע של הזחילות בסוף,רותם והסמל תמיד נשארו תקועים בקיר, היא הייתה מנסה בלי אפוד – קסדה ובלי נשק, הייתה לוקחת תנופה וכשהסמל צעק "אלה רותם" – היא הייתה נמרחת על הקיר.                                                         כל שבת לפני ארוחת הצהריים היא הייתה ´עולה´ על כוננות ומגיעה לבד לבוחן מסלול, הוא תמיד עמד שם, ליד המכונה של הקולה, מספיק רחוק כדי שהיא לא תראה אותו, כל שבת הוא עמד וחיכה שהיא תעבור, היה קולט אותה רצה מכיתה 7 ,עם כוננות ונשק ישר לתוך הקיר באופטימיות מטורפת שאולי הפעם זה ילך.                                            

היא ניסתה פעם ועוד פעם ועם כל תנופה שלקחה הוא אמר "יאלה רותם , תעברי אותו כבר" עד שהמכונה של הקולה הייתה מתעצבנת -  "די .. ג´נן מוחי , כל שבת אתה בא ´יאלה רותם´ ´יופי רותם´ אתה לא קונה, ואתה נשען עליי, רק עצבים יאלה זדיין לי מהפנים" .                                

"סתמי, היא תראה אותי" הוא אמר והמכונה התחילה לרעוד מרוב עצבים, אז כדי להשתיק אותה הוא השחיל מהר מטבעות והיא נרגעה ואמרה "סליחה" הוא שאל "על מה?" היא שתקה עשר שניות ואז לא יכלה כבר להתאפק ופרצה בצחוק קולני והתיזה עליו כמות של 5 ליטר קולה בלי גזים, אחרי זה עשתה גרפס ואמרה – "סליחה על זה וסליחה שגנבתי לך ת´כסף".                                                                                            רותם המשיכה לנסות עד שראתה אותו, היא חשבה שהוא הולך לצרוח עליה על שבאה לבוחן מסלול בלי לבקש רשות, הוא תפס אותה מהאפוד וגרר אותה עד למכונה של הקולה והכריז "רותם ,אני צריך עזרה" ורותם אמרה "כן הסמל" .     

הם התרחקו מהמכונה ואז הוא התחיל להאכיל את רותם סרט שהמכונה של הקולה, זה הקיר של הבוחן מסלול וברגע שהוא יצעק "אלה רותם" היא צריכה לנסות לקפוץ מעליה.                                                                 

והוא צעק "אלה רותם" והיא נמרחה על המכונה, אחרי זה הוא קילף אותה, אמר "תודה רותם" והלך לקחת את הפחית שנפלה ואת העודף .