כשאלוקים שרוי בהוד היה
על ארץ, חיו נצח-לא כרסם עת
אך עתה, כשהכר הטוב אינו קיים-בדיה
עלה לו לפסגה כי חותמו אמת
השקט, ראש אותות אהבתי
בדומיה לעד על לב יהי מונח
סלף הדין אך גם הסכת שועתי
סופם. צפנת זה פענח!
[ליצירה]
ליצחק!
א. בענין הקדמות: כמו שהרמב"ם ציין במורה : הוא מאמין בבריאה לא בגלל שאמונה זו מהותית ליהדות אלא בגלל שאין הקדמות נראת לו הגיונית (והיו מגדולי ישראל, שהאמינו בבריאת יש מיש)
ב. יש הרבה דרכים להבין את מושג הנס ועין רמב"ם במורה
לדעתי, פשוט שגם הנס משתייך לשרשרת הסבות והתוצאות (להזכיר: בלעדי עקרון הנסיבתיות אין מחשבה אנושית אפשרית)
ג. וד. ראה המשך החבור!
[ליצירה]
מי שאמר
"אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שאפשר לתקן"
הוא אם כל הכבוד לא הרב קוק אלא רבי נחמן.
לא הבנתי מה כ"כ פוסטמודרני בסיפור.
כמו כן, הייתי ממליץ , בחלקים שבהם הגיבורים מדברים, לשים את הדוברים בשורות אחת מתחת לשניה ולא להשתמש במרכאות
ושאלה אחרונה: למה "מירב" ולא רחל?