[ליצירה]
שולח צל של עצמי
ההודעה :-) אתה לא מבין איך נפלת בפח יא חמור.... אולי ירד לך האסימון
עוד מעט(אצלך זה בטח בתהליך ממש איטי...) יאללה אדון זיונים
ו"יזיזות"(אני חייבת לדבר עם אחת כזאת לדעת מה היא שמה על
העיניים בזמן זיון כדי לא לראות אותך....בטח יש פתרונות למצב
כזה בעולם מודרני שכזה...) תהנה בזמן שאתה מזיין בתחת את היזיז
התורן...ביי ביי נושך כריות!
נשלח מעמוד היוצר
תאריך 5/9/2005 13:50:45
[ליצירה]
מה הקטע שלך יא מלעיז? יוצר? אתה קורה לעצמך יוצר? כתוב למגרה
גבר, שם מקומך!
לא נגענו ובשידור ישיר צפו כייצד טמטום מתבטא בתגובה של מאיר פריד..
שימו לב לשגיאות הכתיב הנהדרות...שימו לב לאסתטיקת ההעלבה..במילה "מלעיז" אכן מרשים עד מעורר השתאות...והיכן מקומו של אותו אישיות שאנו מכנים מאיר פרידמן ???
במגירה..כמובן.
והיכן מקומו הרצוי של המגיב....נכון ילדים..
3 מטר מתחת לאדמה, רצוי עם ארון..
בשבוע הבא נענה לשאלה..
מה הקטע של מאיר פרידמן...בו כנפי שחר תוכל לחשוב על משהו.
( אל דאגה..יש לה מלאי מספיק של אופטלגין לכאבי הראש מהמחשבה.)
[ליצירה]
טוב..אז בשפה פחות צינית...
אין מקוריות, יש העתקה של מוזה,יש כאן חילול של דור הבונים 48 למסר של אחד עם אקנה ושלא חווה ממלכתיות צבאית או דמוקרטיה.
ובמידה ואני טועה והבחורצ'יק כן שירת בצבא כלוחם וכבונה(2 פונקציות שמילאתי בעברי) אז הוא פשוט אידיוט..
ועל אידיוט מרחמים.
זה פחות ציני???
[ליצירה]
נביש יקר..ראשית כל מעולם לא הייתי פרפקציוניסט..זו הסיבה שבתגובותי לאחרים שהעירו על פרפקציוניסטיות- התעצבנתי, בכל דבר חייב להיות פגם..אין כזה דבר או מושג " שלמות"( אולי מלבד " האזרח קיין" והתנ"ך)
היצירה נכתבה ב98 ולא נתתי אז כותרת לחלק הראשון, זו הסיבה שגם ב2005 לא נתתי כותרת, ייתכן שרציתי את אלמנט ההפתעה שיבוא בהמשך בבחינת משחק עם סגנון הכתיבה..מהומור לסוריאליזם.
לגבי השתייה..הרי אני סטודנט ואין לי תקציב אז זה לא היה רמי מרטין אלא וודקה של 20 ש"ח.
כל יצירותיו של רומאן גארי( אמיל אז'אר) נמצאים בספרייתי אולם ספציפית ביצירה הזו לא הושפעתי ממנו.
מסכים איתך לגבי ההשפעות החיצוניות אבל אל תשכח שבאותה תקופה לא הכרתי וידעתי על קארבר ובוקובסקי...השינוי ניכר ביצירותי המאוחרות...
להילחם בטחנות רוח הפסקתי...אולי קצת פה... עם כותבים שיכולים לשבור את הכמות של " הבית חרושת" של אנדי וורהול...והאמן לי זה היישג....מענין מי עוד צריך למות בכדי שיכתבו עליו הספד.. או לאיזה בת צריך להישבר הציפורן בכדי שהיא תכתוב על בדידותה.
לגבי דון קיחוטה...
צפה בהמשך לסיפור האמיתי עליו..
שלך( כשנאמרים דברי טעם)
מאיר.
נ.ב
והרי זה אוסקר ווילד כבר אמר " נימוסין זו מילה מנומסת שהחברה המציאה לצביעות"
[ליצירה]
תתעסקו בשיר
שיר טוב שישר מדבר ולא מנסה להתקשט בנוצות שלא שלו.
ההסתייגות היחידה שיש לי היא שהסגנון שלי מעט שונה ומעדיף יותר חיספוס בשירה..אבל זה אני.
תמי החרוזים שלך טובים ומעבירים טוב את התחושה ואת מסרך, אילו היינו בתקופה יותר ליבראלית אזי אין שום סיבה שזה לא היה נכנס למחזור התפילה או זמרות שבת
אבל מתי תבינו פה שזה ממש לא מענין את הקורא ל"מה התכוון המשורר?" אלא תתעסקו בטקסט עצמו
שלכם ברק טוב
מאיר.
תגובות