[ליצירה]
שוב מסכים איתך בכל מה שכתבת,אולם אם באמת ניקח סקירה היסטורית של הראפ הרי הביצוע הראשוני היה של משהו שמזכיר ראפ היה של בוב דילן-לבן,יהודי וזמר פולק(שכחתי את שם השיר אני חושב שזה SANDL BLUZE עם הקליפ המפורסם שהוא מחליף שלטים)ההיפ הופ לקח את המקצב ובאמת אין יותר קשר בין המקצב העכשווי של ההיפ הופ לקצב האפריקאי אולם הטקסטים נובעים ממחאה ובקשר אנתרופולוגי אל הבלוז, ג'אז ותחילת הרוק נ' רול- המצאה של שחורים(אפרו אמריקאים אם אתה רוצה)לכן אני חושב שיש תקווה להתפתחות תרבותית היפ הופית מהאיתיופים או שהם פשוט ילכו לכיוון הראסטה ריתם של ג'מייקה בשל הקשר לקיסר היילה סילאסי.
אני יותר מאשמח שתרחיב את הידע שלי בענין הזה וכמו כן אם יש לך ידע מוזיקלי אני משדר ברדיו של הסטודנטים 106 של נתניה ואשמח לארח אותך לשעה של תוכנית על היפ הופ.
שלך ובאמת בעונג מהקריאה של מה שכתבת וסקרנות
מאיר פרידמן
נ.ב
כמו כן מה הסיפור של הלבנבן נביא שקר :)))
או.קיי הגזמתי.
PEACE או סאלאם מה שבא לך.
[ליצירה]
משניה לשניה מקריאה לקריאה אני מחבב ואוהב את השירים שלך..זה מתחיל להיראות כהתמכרות או איזו הנאה חושנית מוזרה לקרוא אותך...
כנראה גילית את הפשטות והסוד הנפלא של הכתיבה..אין צורך במטאפורות מפוצצות..חרוז לא חייב להיות מושלם בכדי לספק אורגמה רגעית להדס בתגובותיה..צריך מעין אמת קטנה, מעין כנות שובבה,וריתמוס של היסחפות..
את זה מצאתי בשיר שלך ובדברים אחרים שכתבת.
וכפי שאתה כבר יודע אני לא נוהג להתחנף ואם יש לי ביקורת(או סתם קטילה.."בעיני המתבונן") אני כותב אותה..
אז בכדי שלא תטעה ותחשוב שהתחנפתי אלייך..השיר הוא נפלא עד שתכתוב דבר אחר..ואז נראה..
שלך בהערכה
מאיר.
תגובות