וזה מוצלח מאוד! את סתם מדברת!
ואם היה אפשר באתר המעפן הזה לשים קבצים יותר ממאה קי זה אז היה אפשר לראות את זה בגדול באיכות טובה ולא כמו שזה נראה עכשיו (גם עמודים מקומיקסים שלי אני לא יכול לשים בגלל הגודל המצחיק הזה)
[ליצירה]
מה הכונה השם הפוך?
וזה מוצלח מאוד! את סתם מדברת!
ואם היה אפשר באתר המעפן הזה לשים קבצים יותר ממאה קי זה אז היה אפשר לראות את זה בגדול באיכות טובה ולא כמו שזה נראה עכשיו (גם עמודים מקומיקסים שלי אני לא יכול לשים בגלל הגודל המצחיק הזה)
[ליצירה]
וואלה! צודקים
יש לי את הציור הזה כבר שנתיים ואף פעם לא שמתי לב לזה.
גם שמתי את זה פעם בפורום הארי פוטר בתפוז ואף אחד לא כתב לי את זה. פלאי פלאות!
[ליצירה]
טל! ניתחת מצוין את מצבך!
והבעיה שלכם היא לא חוש ההומור שלכם. אלא שאתם מתייחסים לזה ברצינות, כאילו זה מופנה אליכם!
אין הבדל אם הייתי מצייר לדוגמא פסל החירות בדמות חסיד עם נר הבדלה וספר תורה או שריף במערב הפרוע בדמות חרדי שחובש מגבעת במקום כובע בוקרים ז'קא שחור ומגן דוד במקום כוכב או שהייתי מצייר תורה-מן במקום סופר-מן. אז כאן ציירתי אירגון גזעני נוסח מאה שערים. אבל זה אותו העיקרון. ככה שאין שום סיבה להתעצבן מזה כי זה לא נועד לעצבן.
[ליצירה]
וואלה! צודקים
יש לי את הציור הזה כבר שנתיים ואף פעם לא שמתי לב לזה.
גם שמתי את זה פעם בפורום הארי פוטר בתפוז ואף אחד לא כתב לי את זה. פלאי פלאות!
[ליצירה]
ברור שזה קורה גם במקצועות אחרים
ברור שזה גם קורה עם בעיות בלשון או עם חומר בהיסטוריה. אבל שם זה באמת לא בעיה. באמת השימוש העיקרי של מקצועות החול הוא בבגרות.
מה שהקומיקס צוחק\בוכה עליו זה שבישיבות תיכוניות מרוב כל הבגריות והמבחנים גם למקצועות קודש מתנהגים בסוף כמו משהו שלומדים בשביל המבחן.
גם אצלי בישיבה התיכונית שלי הרבנים לא מפסיקים להגיד "אנחנו לא לומדים גמרא לבגריות, הבגריות מעל לראשינו וכו'" אולי זה היה עובד... אם הם בעצמם היו מאמינים בזה...
[ליצירה]
החרדים לא גזענים
אבל כשאתה עושה כאילו כרזה של קבוצה גזענית בסגנון חרדי אז ככה זה נראה. זה לא קשור אם זה קיים במציאות או לא בפעם האלף! (חוץ מזה שלא חסר קיצונים בכל מחנה. אבל זה לא קשור לעניין כמו שהסברתי כבר)
[ליצירה]
מזכיר לי שיר שחבר שלי כתב
(מילים: ר' רבינוביץ. לחן: עממי)
ביטול תורה זה דבר נורא
כי מי שמבטל, גחלי רטמים אוכל
הוא מפסיד שכר גדול, ולבסוף בוכה בקול
ביטול תורה זה דבר נורא
(אם התחלנו בית א' אז כבר נמשיך)...:
תיקון המידות זה הכרח, כי מי שלא מתקן אין בו טעם וריח
הוא אחרי יצרו להוט, וניהיה סמרטוט
תיקון המידות זה הכרח
לימוד תורה זה מאוד חשוב, כי מי שלא לומד תורה גדל כמו סוס עלוב
הוא גדל דרדר וקוץ, ושוקע עמוק בבוץ
לימוד תורה זה מאוד חשוב
מי אנחנו? צבאות ה'!
ומה תפקידנו? להלחם!
במי במה ביצר הרע, אחת שתיים שלוש ארבע
יש לי חלק לעולם הבא!!!
תגובות