די כבר זו השלישית ביומיים האחרונים, ועוד באמצע להרוג את ביל (2)", נמאס לי מהפסקות חשמל מילמלתי ביאוש.. אם אין ברירה. טוב נו, נדבר קצת בטלפון.. רבע שעה.. חצי שעה "יאללה ביי, נשתמע". טוב.. אני ממש נואש..רק ברירה אחת נשארה, חיוך מקיר לקיר כמו הסמיילים באי סי קיו ממלא אותי...,לשחק סודוקו בעיתון, אני תוקע את ה8 בריבוע העליון ונחרד, קיבינמט, מה עושה שם עוד 8 בטור..***** ..נשבר לי מהמשחק הזה, מה עשו לפני אלף שנה, כשלא היה חשמל????

ספרו כבשים? חיפשו אתונות? אני נאנח עמוקות, ומאמץ את מוחי אחר מענה הולם לשאלה כבדת המשקל,כשלפתע אני מרגיש חבטה אדירה לבטן,"הלנו אתה או לצרנו, הלנצח תעמוד פה כעיור המגשש באפילה, או שוש תשוש אלי קרב?"

הוא היה שחום, שרירי, חרב מתקפלת על ירכו, מאיפה הוא מוכר. .NO SHIT..תגידו לי שאני מדמיין הוא קצת דומה למ.פ שלי.. אבל זה לא הוא

..אם זה היה הוא, זה היה נשמע מהר מאוד משהו בסגנון "אלפסי זריז, צא מההלם שלך"! הוא ניצב ואמר "אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו שם ה´ נזכיר, ונתפלל על הנער שיצליח".. מיד היו ליחשושים.. דוד? הוא כזה צעיר! מחזור 600 לפנה"ס, קם אחד הלוחמים הותיקים ואמר "במחילה, דוד עוד לא ראה שטח, הוא בקושי מצליח לרעות כמה כבשים..", כולם צחקו המפקד קם ואמר "הס מלהזכיר, ככה המלך החליט, וההיגיון נגמר בש.ג". בעוד הוא מדבר.. נשמיעה רעידה קלה ויצא איש הביניים ממחנות הפלישתים, סרט ירוק על מצחו.. שש אמות וזרת גובהו, מצחת נחושת על רגליו, וחנית כמנור ארגים" ומולו בחור, עם פצעי בגרות, אבל יש לו איזה מבט כובש שממיס לבב מלכים (וגם בחורות עיין שם...) והנה קלע בידו 5 אבנים....

–למה הטלויזיה דלוקה, אם אף אחד לא רואה?

–מה, נגמרה כבר ההפסקת חשמל?

מסקנה: לפעמים לא צריך טלויזיה בשביל לחיות בסרט

לפעמים כשהטלויזיה נדלקת, החשמל כבה.

סוףףף