[ליצירה]
חזק (ומוכרחה לצטט בהקשר לכך, גרפיטי שמצאתי בשירותים ציבוריים מצחינים בלב ת"א: "הייתי רוצה להיות עכשיו איך שהייתי כשרציתי להיות איפה שאני עכשיו").
[ליצירה]
שיר נחמד, אולי קיטשי מדי... למרות שזה תרגום, לדעתי האמת של האומה לא ריקנית, רק אכזרית.
יש פה הרבה נערות, מהו שלא הבשיל עדיין. ואז משוים את לאומה היהודית והכל כבד ורציני יותר.
(בשורה האחרונה יש בלבול באותיות)
בסך הכל חביב : )
תגובות