[ליצירה]
חזק (ומוכרחה לצטט בהקשר לכך, גרפיטי שמצאתי בשירותים ציבוריים מצחינים בלב ת"א: "הייתי רוצה להיות עכשיו איך שהייתי כשרציתי להיות איפה שאני עכשיו").
[ליצירה]
ניסיתי,
באמת שניסיתי להפריד את מחשבותי על השיר ממחשבותי על התגובות.
יש לי שאלה לקהל המגיבים, וגם לאלה שלא:
מתי בפעם האחרונה ראיתם ערוץ הכנסת?
אולי השאלה קצת מוזרה, אבל אם תשימו לב
(זה לא כל כך קשה) ה - "דיונים" בכנסת מזכירים לי מאד מה שמתנהל פה. אשכרה גן ילדים.
עם ילדים שיודעים לדבר יפה.
אני נוטה מאד לצד ממזר, ונראה לי שמאיר היה יכול להתיחס יותר ברצינות לבקשה- אנא, הפעל שיקול דעת לפני שליחת התגובה.
השתדל לתת ביקורת, אך אל תפגע ביוצר
(זה לא נעים לראות יוצר שבור.)
מאיר, אם אתה באמת באמת רוצה שאנשים יגיבו לך בכנות, כדאי לך להיפתח מעט גם כלפי ביקורות לא חיוביות. אף אחד לא מגיב כדי להעליב.
ממזר- הזדהיתי עם חלק מתגובתך, אבל דוגרי, לא נראה לך קצת מיותר להיכנס לפסים אישיים, (סורי מאיר, זה לא אישי) ולהיגרר אחרי מי שכבר עשה את זה?
בסוף, זה בסך הכול שיר.
נ.ב- (חבל שזה נ.ב)
מאיר- השיר מקסים בעיני, איזה תיאורים
ואיזו רגישות לילדה!
יום טוב!
עומר
[ליצירה]
אל תסתכלי בקנקן...
אלירז, מה המצב עיניים שלי?!
איזה יופי של ניסוח, והאוירה של השיר נשארת מתואמת כל הזמן.. הסוף מצוין.
מצאו חן בעיני התיאור של סימני השעות, ושנדמה שרוקנת ואת חסרה הכל, אבל בעצם את מלאה בהכל..
מה אכפת לך מהם? שיקפצו : )
[ליצירה]
מסכים עם שם.
מה שכתבת ב - ג', ההשערה שלך שם לא נכונה. (שיהיה ברור- אני לא מרים יד), יש אנשים שמרביצים, לא כי הם כועסים על השוטר - הם רוצים לעצור את מה שהוא עושה.
מי שהיה בעמונה, וזה לא מתוך התנשאות או משהו, ממש לא, מבין שאין לך כל כך מושג במה שקורה בשטח עצמו. צריך ללמוד את ההלכות שציינת הרבה וחזק לפני שהולכים למשהו כזה, אבל שם נגלית לפניך אכזריות, ואני יכול להבטיח לך, למשל, שאם לא היו זורקים אבנים (למשל) היו יותר פצועים, ויותר קשה. אפשר להמשיך, אבל לא כאן.
תגובות