[ליצירה]
מצטערת שאני חוזרת למקום חוזר בדיון שלכם. אבל איך אתם אומרים שכל מישהו שהוא עליון זה גזענות????
תחשבו קצת..... תחשבו על כל אדם עליון.... חשבתם??
יופי. והוא גזעני??.
כל אחד שיהיה איזה ראש ממשלה.... או איזה מנהיג חבורה אז הוא גזעני!?.
ממש לא. מישהו גיזעני זה אדם/קבוצה שהיא מעל לכולם ומתייחסת אל השאר כאל פחותים. ועדיין דעתי היא שהיהודים יש להם גזענות חיובת. תמשיכו לתקוף אותי, ותגידו שאני לא מבינה כלום, אבל לא משנה. כל אחד כאן קצת חושב שהוא הגאון היחידי. אז גם לי מותר :).
[ליצירה]
אווצ'
קצר ולקולע.
עדיף ללכת עיוור בתלם ולא לדעת מה יש בו... ככה זה יכול להראות בהתחלה, או כשרוצים להעלות זכרונות. אבל אח"כ אתה מעדיף את הרגע בו נוכחת לדעת שהתלם בו אתה הולך.. אחר הוא. (לפחות לדעתי)
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
[ליצירה]
קטעים נכונים ! :)
הייתי אומרת שהכי גרוע זה אלו בסופר.
נגיד אתה בא לקופה של -עד 8 מצרכים....אז תמיד יוצא לפניך איזה איש שהחליט ששמונה פעמים את אותו מוצר לקחת נחשב רק מוצר אחד, ולא שמונה ואז ככה יש לו עו מלא מוצרים.... מה שגורם לך לחכות יותר זמן מאשר בקופות הרגילות!.
[ליצירה]
וואי!שיר ישן שאפחד לא הגיב עליו עד הימים האחרונים של השנה (הלועזית) ??
ממש מוזר!
אהבתי מאוד את השיר.... ובעיקר שבסוף הפנטזיה המתמשכת כתבת- בדיעבד!.
-מיורייל... אני חושבת שהוא כתב את זה כתוצאה מעובדות החיים, אם אינך מבינה זאת לא נורא. יום אחד גם את תצאי מהבועה, תקבלי אותה לטוב או לרע. אבל אין מה לעשות, זוהי עובדה.
תגובות